دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Cycle-Tempo v5.1.5 – Win

Cycle-Tempo

نام نرم افزاری در زمینه طراحی و آنالیز بهینه سازی و مانیتورینگ ترمودینامیک سیستم های تولید انرژی میباشد که یکی از مشکلات اساسی در شبیه سازی حالت پایدار سیستمهای تولید انرژی پیچیده بروز برخورد به وسیله چرخه های کاری بزرگ میباشد. این موضوع باعث میشود تا شبیه سازی دقت لازم را نداشته باشد و با بروز چنین مشکلی ما ناچار هستیم که فرایند دستی و خسته کننده آزمون و خطا را برای پیدا کردن مشکل آغاز کنیم که این کار باعث درگیر شدن کارمندان و نیروی متخصص شرکت نیز میشود.

نرم افزار Cycle-Tempo

با استفاده از الگوریتم های بسیار دقیقی جلوی این مشکل را گرفته و نیازی به آزمون و خطا برای انجام این دسته از کارها نیست. همچنین با استفاده از Cycle-Tempo میتوان سیستمهای بسیار پیچیده ای مانند نیروگاه های IGCC ( نیروگاه های سیکل ترکیبی گاز سازی یکپارچه) با توانایی جذب کامل CO2 را طراحی و شبیه سازی نمود. همچنین Cycle-Tempo کتابخانه ای از مدلهای مختلف و حتی نوآورانه را در خود جای داده است و بوسیله این کتابخانه ها که شامل انواع سلولهای سوختی، IGCC، ماژول های جذب گاز CO2، توربروژنراتورهای ORC، سیستم های جذب خنکی و… غیره شما میتوانید سیستم های دقیقی را طراحی و پیاده سازی نمایید همچنین این مدلها تا حد زیادی به صورت کامل و دقیق ارائه شده اند و برای استفاده های اولیه نیازی به تغییر ندارند و به صورت آماده میتوان از آنها استفاده کرد. این روش توسعه باعث کاهش زمان طراحی و مدلسازی سیستم میشود و برنامه قادر است تا با آنالیز اکسرژی حداقل کار مفید قابل دریافت از سامانه های ترمودینامیکی را تخمین بزند و با استفاده از موتور محاسباتی قدرتمند این برنامه بتواند انواع مسائل و معادلات و سیستم های غیر خطی پیچیده را حل کرده و متناسب با این محاسبات حالتهای پایدار و ثبات سیستم را پیش بینی کند.

نام: Cycle-Tempo
حجم فایل: 21.38 مگابایت
شرکت سازنده: asimptote
ورژن: v5.1.5
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *