دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار تبدیل و همگام سازی داده DBConvert Studio v2.0.5

DBConvert Studio

یک نرم افزار کاربردی تبدیل و همگام سازی پایگاه داده Cross است که برای تبدیل ساختارهای پایگاه داده و داده های آن بین فرمت های مختلف استفاده می شود. گزینه های مختلف همگام نگه داشتن داده ها برای هر دو گره پایگاه داده منبع و مقصد تازه است. DBConvert Studio ترکیبی از DBConvert بالغ، پایدار، مداوم با زمان و DBSync هسته با پیشرفته تا به روز طراحی UX. اتصالات پایگاه داده منبع و هدف ممکن است برای هر محلی یا راه دور MS Windows / Linux / OS X یا سرورهای پایگاه داده مبتنی بر BSD پیکربندی شود. هنگامی که بحث از مبدل پایگاه های داده به میان می آید، اکثرا کسانی که در این زمینه فعالیت دارند به

 نرم افزار دی بی کانورت استودیو DBConvert Studio

اشاره می کنند. این نرم افزار چندین سال است که جزو نرم افزار های محبوب و مورد علاقه در زمینه مبدل پایگاه های داده است که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از آن نیز افزوده می شود. علاقه مندان به مبدل پایگاه های داده به خوبی نرم افزار DBConvert Studio را می شناسند.

این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مبدل پایگاه های داده است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های مبدل پایگاه های داده افزوده می شود و بر همین اساس شرکت های بسیاری همچون DBConvert سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه مبدل پایگاه های داده دارند. برای شما هم که جزو استفاده کنندگان از ابزارهای مبدل پایگاه های داده هستید این نرم افزار یکی دیگر از محصولات DBConvert  است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه مبدل پایگاه های داده بر آورده سازید. نرم افزار DBConvert Studio تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای مبدل پایگاه های داده برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه مبدل پایگاه های داده و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

Overview of DBConvert Studio Features:

  • You can fully customize the migration process.
  • The data types can be changed with mapping feature;
  • All databases objects can be renamed;
  • Filters can be applied to retrieve subset data from Source;
  • Flexible Built-in Scheduler can automate tasks transfer to run them repeatedly;
  • Preliminary error checking helps to correct the settings for a target database before copying if they are configured improperly.
نام: DBConvert Studio
حجم فایل: 56 و 60 مگابایت
شرکت سازنده: Slotix s.r.o
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v2.0.5
نسخه: x64 / x86
آپدیت: March 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/26 نسخه DBConvert Studio v2.0.5 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *