دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DevComponents DotNetBar v14.1.0.37

DevComponents DotNetBar همان طور که همه برنامه نویسان حرفه ای واقفند کامپوننت های DevComponents جزو پرطرفدارترین کامپوننت های برنامه نویسی دات نت می باشد که در بین آنها DotNetBar for Windows Forms از پرکاربردترین ها می باشد. با استفاده از این مجموعه و در اختیار بودن بیش از 80 ابزار حرفه ای مختلف ساخت رابط های کاربری همگام با گرافیک مدرن و زیبا امکان پذیر شده است. DotNetBar شامل تمامی مواردی می باشد که شما برای ساخت یک برنامه حرفه ای در دات نت به آن ها نیاز خواهید داشت. این مجموعه کامل و قدرتمند در بسیاری از موارد می تواند جایگزین برنامه های کامپوننت های سنگین دیگر شود. این نرم افزار تاکنون در رابط کاربری نرم افزارهای Office 2013, Office 2010, Windows 7 و Office 2007 به صورت نوار Ribbon به کار رفته است.

سایر مشخصات : این نرم افزار استایل و کنترل های با تم آفیس 2010 و 2007 و همچنین تقویم و برنامه ریزی زمانی (Scheduling) ، پنجره های با خاصیت Dockable و TreeView پیشرفته ، Grid و بسیاری از کنترل های دیگر را فراهم آورده است. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار به طراحی پنجره ها و رابط کاربری به سبک ویندوز 8 بپردازید. به علاوه قادرید تا تنظیمات اعمال شده را در فایل های XML ذخیره کنید تا در زمان نیاز به بازیابی آنها بپردازید.

DevComponents.DotNetBar.center

ویژگی های نرم افزار DevComponents DotNetBar :

  • – استفاده از قابلیت Auto-Hide
  • – قابلیت ساخت نوار ابزارهای گوناگون
  • – قابلیت ایجاد پنجره های سربرگی و اعمال تغییرات مختلف در آن
  • – دارای قابلیت ساخت منو های متحرک
  • – قابلیت ایجاد پنجره های شیشه ای و تنظیم میزان شفافیت آنها
  • – قابلیت ایجاد واسط کاربری به‌ سبک نسخه‌های مجموعه‌ی Office با جزئیات کامل

DevComponents DotNetBar

نام: DevComponents DotNetBar
ورژن: دانلود نرم افزار DevComponents DotNetBar v14.1.0.37
آپدیت: 20 آذر 1401
زبان: انگلیسی
رمز فایل: www.download.ir
  • 4 replies
    1. محمد says:

      سلام .هرکاری کردم نتونستم کرکش کنم.یک نرم افزار کرک میخواهد تا کاملا رجیستر شود

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *