دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DtSearch Engine v2022.02 Build 8759 Beta

DtSearch Engine

جستجو فوری از فایل های قابل دسترس در دسکتاپ را فراهم می کند. DtSearch Engine بلافاصله می تواند ترابایت ها متن را جستجو کند، زیرا یک شاخص جستجو را ایجاد می کند که مکان کلمات را در اسناد ذخیره می کند. نمایه سازی آسان است – به سادگی پوشه ها یا کل درایو ها را برای فهرست انتخاب کنید و dtSearch بقیه را انجام می دهد. هنگامی که dtSearch یک شاخص را ایجاد کرده است، می تواند به صورت خودکار آن را با استفاده از برنامه زمانبندی وظیفه ویندوز برای به روز رسانی، حذف و تغییرات در مجموعه سند خود بازنویسی کند. به روز رسانی یک فهرست حتی سریعتر است، زیرا dtSearch هر فایل را بررسی می کند و تنها فایل های reindex اضافه شده یا تغییر یافته است.

Indexer dtSearch به طور خودکار تمامی فرمت های فایل محبوب را شناسایی و پشتیبانی می کند و هرگز فایل های اصلی را تغییر نمی دهد. خط تولید dtSearch فورا می تواند ترابایت متن را در یک دسکتاپ، شبکه، اینترنت یا سایت اینترانت جستجو کند. محصولات dtSearch همچنین به عنوان ابزار انتشار، با جستجوی متن فوری، مجموعه سند های بزرگ به وب سایت ها و یا CD / DVD ها سروکار دارند. با گسترش روز افزون نرم افزارهای موتور جستجو در فایل های سیستم شرکت های بیشماری نیز سعی در ارائه نرم افزارهایی جامع دارند که بتوانند نیازهای کاربران را در زمینه موتور جستجو در فایل های سیستم رفع کنند.

DtSearch Engine یکی از نرم افزارهای ساخت شرکت DtSearch است که به خوبی در میان علاقه مندان به موتور جستجو در فایل های سیستم جا خوش کرده است. این نرم افزار با دارا بودن تمامی امکانات مورد نیاز کاربر در زمینه موتور جستجو در فایل های سیستم به خوبی توانسته است طی سالیان به محبوبیت درخوری دست یابد. نرم افزارهای موتور جستجو در فایل های سیستم با توجه به حجم استفاده باید ساده، کاربردی و سریع باشند و قابلیت تطبیق با تمامی سیستم ها و سخت افزارها را داشته باشند که نرم افزار DtSearch Engine به خوبی این نیازها را پوشش داده است. نظرات مختلف کاربران نشان داده است که DtSearch Engine در برآورده کردن نیازهای موتور جستجو در فایل های سیستم به خوبی عمل کرده است. اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که از این سری نرم افزارها استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم که DtSearch Engine را به صورت رایگان دانلود و از کار کردن با آن لذت ببرید.

نام: DtSearch Engine
شرکت سازنده: DtSearch
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v2022.02 Build 8759 Beta
آپدیت: 1 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/05/01 نسخه جدید DtSearch Engine v2022.02 Build 8759 Beta اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *