دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DU Meter v7.30 Build 4769 – Win

DU Meter همه کاربرانی که از اینترنت استفاده می کنند یقیناً راغبند تا یک آمار کلی از میزان دقیق مصرف اینترنت خود شامل دانلود و آپلود داشته باشند.نرم افزارهای مختلفی جهت ارائه گزارش مصرف اینترنت ارائه شده اند. نرم افزار DU Meter قادر است تا گزارش هایی به صورت ماهانه، هفتگی، روزانه و حتی ساعتی ارائه کند و شما را از میزان مصرف اینترنت آگاه سازد. این نرم افزار یک ابزار بسیار قدرتمند جهت نظارت بر پهنای باند و ترافیک مصرفی اینترنت شما می باشد که قابلیت های خاص و ویژه ای دارد. ترا فیک مصرفی کامپیوتر به صورت بیت به بیت کنترل می شود و وضعیت مصرف به صورت های مختلف در قالب چارتهای گرافیکی و اطلاعات بسیار سودمند به شما ارائه می شود. با یک نگاه کلی به مصرف خود در هرچه بهینه تر کردن و درست مصرف کردن ترافیک خود برآیید.

سایر مشخصات : DU Meter دارای امکانات بسیار زیادی است که از جمله آن ها می توان به محدود کردن پهنای باند برای برخی برنامه ها و یا اینکه برخی دیگر از برنامه ها را از دسترسی به اینترنت منع کنید، می باشد. همچنین می توانید نرم افزار را طوری زمانبندی کنید که در زمان مقرر به اجرای تنظیمات مورد نظر شما بپردازد. در برخی سیستم ها ترافیک مصرفی مشکوکی وجود دارد که منبع آنها مشخص نمی باشد. با استفاده از DU Meter قادرید اینگونه منابع را شناسایی و به محض استفاده از اینترنت به شما هشدار دهد و شما اجازه صادر کنید تا از اینترنت استفاده کند یا خیر!

DU.Meter.center

ویژگی های نرم افزار DU Meter :

– محیطی گرافیکی و جذاب برای کاربر

– نمایش دقیق میزان مصرف به صورت دانلود و آپلود

– قابلیت دریافت گزارش های مختلف و متنوع

– امکان محدود کردن پهنای باند برای نرم افزارها

– آگاه کردن شما از تغییرات در اتصال های جدید

– قابلیت stopwatch برای ثبت دقیق بین یک بازه زمانی

DU Meter

  • 2 replies
    1. sina jahangostar says:

      سلام . این برنامه مشکل امنیتی نداره ؟بعضی جاها گفتن پچ برنامه ویروسیه و تروجان در سیستم میندازه و کسیکه کرک رو ساخته سیستم رو کنترل میکنهو قابلیت مانیتورینگ داره . شما خودتون این برنامه رو نصب و تست کردین ؟ این برنامه مورد تایید خودتون هست عزیز ؟ چون من واقعا به همچین نرم افزاری احتیاج دارم حتی اگر شبیهش هم سراغ دارین بهم معرفی کنید . ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *