دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار EduIQ Classroom Spy Professional v4.5.2 – Win

EduIQ Classroom Spy Professional نرم افزار EduIQ Classroom Spy Professional نرم افزاری پرطرفدار برای کاربرانی می باشد که جلسات خود را تحت شبکه مدیریت می کنند. تحت این نرم افزار شما می توانید تمام مانیتورهای کاربران خود را مدیریت کنید. لذا از حواس پرتی و انجام امورات دیگر در جلسه پیشگیری کرده و کنترل  اعضا در دست شما خواهد بود و در کنار آموزش مدرن تحت شبکه، مدیریت خود بر اعضای کلاس را چند برابر کنید.

سایر مشخصات : این نرم افزار قدرتمند به شما اجازه می دهد تا تمام کامپیوترهای کاربران خود را به صورت مستقیم کنترل کنید. اگر برنامه اضافی در رایانه آن ها در حال اجرا بود را خاموش کنید. دسترسی به اینترنت را برای آن ها محدود سازید، اطلاعات درحال اجرای آن ها را خوانده و یا حذف و ذخیره کنید و از فعالیت های آن ها بر روی کامپیوتر در همان لحظه فیلم گرفته و در کامپیوتر شخصی خود ذخیره نمایید. در صورت نیاز شما می توانید رایانه کاربر خود را قفل و از دسترسی او به کامپیوتر جلوگیری کنید. قابلیت ریست و خاموش کردن نیز در اختیار شما قرار گرفته می شود. در واقع با این کار کامپیوتر شما به یک ایستگاه مانیتورینگ کامل تبدیل می شود. همچنین شما می توانید یک پیغام را به صورت کلی برای همه سیستم های تحت امر ارسال کنید. لذا این نرم افزار مدیریت همه جانبه بر روی اعضای جلسه را برای شما امکان پذیر می سازد و نرم افزاری محبوب برای اساتید به شمار می رود.

EduIQ Classroom Spy Professional center

ویژگی های  نرم افزار EduIQ Classroom Spy Professional :

– مشاهده صفحه مانیتور همه سیستم ها در کنار هم و به صورت همزمان

– قابلیت قفل کردن، خاموش یا ریست کردن رایانه

– امکان فیلم برداری از صفحه کاربر به صورت مخفی و ارسال فیلم نهایی به کامپیوتر ادمین

– قابلیت کنترل و بستن نرم افزار های در حال اجرا

– سوییچ سریع کاربران

– امکان ارسال پیام تکی و یا گروهی به سیستم کاربران

EduIQ Classroom Spy Professional

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/12/03نسخه جدید EduIQ Classroom Spy Professional v4.5.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *