دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار-Enolsoft PDF Compressor-v3.0.1-MAC

نرم افزار Enolsoft PDF Compressor یک ابزار ویرایش PDF در Mac است . با این نرم افزار میتوانید تنها با یک کلیک سایز فایل های PDF خود را تنظیم کنید .
اگر همیشه حجم زیاد فایل های PDF برای شما مشکل ساز بوده و نتوانستید که حجم آن ها را کم کنید فقط به این خاطر که ممکن است اطلاعات روی فایل های PDF شما از بین برود ویا تغییری کند این نرم افزار میتوانید به شما در این زمینه کمک کند تا حجم فایل های PDF خود را بدون از دست دادن اطلاعات و یا تصاویر فایل های PDF تان کم کنید و دیگر نگران حجم بالای آنها نباشید . این نرم افزار را دانلود کنید و حجم فایل های PDF خود را کاهش دهید تا به راحتی و بدون دردسر بتوانید فایل های PDF خود را آپلود کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . این نرم افزار یک ابزار بسیار مفید و کاربردی است که با رابط کاربری ساده و آسانی که دارد بدون هیچ محدودتی هر کسی با هر سطحی از دانش میتواند از آن استفاده کنند و به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند . اگر برای ذخیره سازی فایل های بزرگ PDF خود همیشه به مشکل بر می خوردید و باید زمان زیادی را صرف تقسیم فایل های بزرگ به فایل های کوچکتر می کردید تا بتوانید آنها را در سیتسم خود ذخیره کنید دیگر لازم نیست که نگران باشید با دانلود این نرم افزار با کم کردن حجم فایل های PDF خود در زمان خود صرفه جویی کنید و اطلاعات خود را حفظ کنید .

امکانات نرم افزار Enolsoft PDF Compressor:
-قابلیت کم کردن حجم فایل های PDF شما بدون تغییر دادن اطلاعات آن ها .
-قابلیت آپلود فایل های PDF و اشتراک گذاری آنها با دوستان خود .
-رابط کاربری ساده و آسان .
-صرفه جویی در زمان .

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *