دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Ephere Ornatrix v6.0.12 x64 Beta – Win

در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019 افزوده می شود، تعداد نرم افزار های موجود در این زمینه هم روز به روز بیشتر می شود و شرکت های بسیاری سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019 دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019 هستید نرم افزار Ephere Ornatrix ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019 بر آورده سازید. نرم افزار Ephere Ornatrix با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019 به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار Ephere Ornatrix تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار Ephere Ornatrix می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

Ephere Ornatrix center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Ephere Ornatrix :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019

– نرم افزار کاربردی پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019

-انجام پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019 با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار Ephere Ornatrix  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Ephere Inc

نوع نرم افزار :  ابزار پلاگین مو وخز برای 3Ds Max 2019

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Ephere Ornatrix is popular plugin for generating hair, fur and feathers, making it possible to generate hair from particles and overhauling grooming and LOD workflow. Ornatrix can be used to model, animate, and render hair, fur, feathers and even vegetation. It is designed to allow intuitive artistic control over the hair grooms while utilizing a non-destructive parametric workflow. We support hair creation from scratch all the way to the final production render with a bouquet of tools carefully designed and honed over time.

Ephere Ornatrix

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *