دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ES-Computing EditPlus 5.7.4535 ویندوز، ویرایشگر متنی

ES-Computing EditPlus نرم افزار ES-Computing EditPlus یک ویرایشگر پرقدرت برای متن های Java, PHP, HTML می باشد که به منظور نمایش مبنای شانزده در ویندوز به کار می رود. این نرم افزار می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای Notepad باشد زیرا دارای ابزارهای متنوع و بسیاری برای نویسندگان صفحات وب می باشد. همه برنامه نویسان قادرند تا به آسانی سینتکس های HTML ،CSS ،ASP ،PHP ،JAVASCRIPT ،VBSCRIPT ،C++/C را هایلایت کنند و دست به ویرایش و تغییر آنها بزنند. این ابزار که یک برنامه میان رده و متوسط می باشد می تواند برای برنامه نویسان حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد زیرا دارای ابزارهایی منحصر به فردی است که دارای حجم کم و بسیار سبکی می باشد. این برنامه دارای قابلیت افزودن فایل SYNTAX می باشد که برنامه نویس قادر است با افزودن این SYNTAX که به صورت شخصی و اختصاصی می باشد امکان ویرایش دیگر زبان های برنامه نویسی را ایجاد می کند.

سایر مشخصات : نرم افزار ES-Computing EditPlus به عنوان یک مرورگر وب قادر است برای پیش نمایش صفحات HTML و دستورات FTP جهت آپلود به سرورهای FTP مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت های این نرم افزار فراتر می باشد زیرا دارای ابزارهایی جهت مشاهده مبنای شانزده، نوار ابزار HTML، ابزار کاربر، خط کش و شماره خطوط، امکان Cliptext، انتخاب ستون ها، امکانات و ابزارهای جستجو و جایگزینی قدرتمند، قابلیت بررسی اسپل ها، امکان undo/redo برای چند مرتبه و ده ها امکان و ویژگی دیگر که همه آنها تنها برای سهولت کاربری نرم افزار و کامل بودن قابلیت های آن درنظر گرفته شده اند.

ویژگی های نرم افزار ES-Computing EditPlus:

– نمایشگر هگز با امکان سوئیچ بین هر دو حالت معمولی و هگز

– قابلیت هایلایت URL ها وآدرس های ایمیل

– قابلیت تکمیل خودکار عبارت ها

– ذخیره و استفاده از متن های پرکاربرد

– قابلیت جستجو و جایگزین کردن قدرتمند

– تصحیح غلط های املایی

– قابلیت تعیین و تعریف میانبرهای مختلف برای کیبورد

نام: ES-Computing EditPlus
ورژن: v5.7.4535
آپدیت: 02 آبان 1402
فرمت فایل: exe
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

در تاریخ 1402/08/02 نسخه جدید ES-Computing EditPlus 5.7.4535 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *