دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار EViews Enterprise Edition v10.0 Build 2018.05.31 – Win

EViews نرم افزار Eviews ابزاری برای فعالیت در زمینه اقتصاد به صورت کاملا تخصصی می باشد. EViews مخفف عبارت Econometric Views می باشد که به معنی نمایش اقتصاد است. با استفاده از این نرم افزار افرادی که در زمینه اقتصاد و آمار فعالیت دارند به آسانی می توانند به بررسی های آماری و پیش بینی و مدلسازی بپردازند. از ویژگی های بارز این نرم افزار استفاده و بکارگیری روش های VAR و مدل های ARIMA می باشد که باعث تمایز این نرم افزار نسبت به سایرین شده است. این ابزار یک راه حل بسیار قدرتمند برای کلیه دانشجویان، محققین و فعالان اقتصادی می باشد که نیاز مبرمی به تحلیل و اقتصاد سنجی دارند، زیرا این نرم افزار با رابط کاربری بسیار آسان خود قادر است پیچیده ترین مسائل را با بیشترین سرعت و دقت تحلیل کند و نتایج را در اختیار کاربر قرار دهد.

سایر مشخصات : امروزه بدون استفاده از نرم افزارها و ابزارهای تحلیل امکان بررسی مدل های اقتصادی پیچیده که دارای پارامترهای متغیر بسیاری می باشند، مقدور نیست. افرادی که در زمینه برنامه نویسی سر رشته ندارند نیز می توانند به آسانی از تمام ویژگی ها و ابزارهای این نرم افزار استفاده کنند. به علاوه کسانی که دانش برنامه نویسی دارند نیز می توانند به نگارش برنامه بپردازند و به تحلیل مدل های خود دست بزنند. بنابراین با استفاده از منوها و ابزارهای قدرتمند Eviews به آسانی به اقتصاد سنجی بپردازید و به نتایج حاصله اطمینان کنید.

EViews.center

ویژگی های نرم افزار Eviews :

– کاربری آسان نرم افزار

– قابل استفاده برای کلیه افراد با توانایی های مختلف

– رابط گرافیکی جذاب و زیبا

– قابلیت تخمین های خطی و غیرخطی سیستم معادلات ساده و سیستم معادلات همزمان

– رسم انواع نمودارهای پراکنش دایره ای، میله ای و…

– قابلیت استفاده از ماتریس ها و توابع موجود در نرم افزار

– امکان تخمین مدل های اقتصادی با روش های VAR و VECM

– قابلیت ایجاد بانک اطلاعاتی

– امکان برنامه نویسی در محیط نرم افزار

EViews

به روز رسانی :

1397/03/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *