دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار eWeather HD v7.1.3 برای اندروید و iOS

eWeather HD اولین نرم افزار در سراسر دنیا می باشد که دارای رادار، زمین لرزه ها و ویجت های هشدار دهنده می باشد. این نرم افزار برای کسانی که می خواهند همه چیز را در مورد شرایط آب و هوایی روز، ده روز آینده، 365 روز گذشته، تند بادها و توفان ها، زمین لرزه ها و تمام چیزهایی که زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار می دهد، مناسب می باشد. آرشیو سالیانه دمای هوا و دریاها برای هر شهر در تمام دنیا، به شما این اجازه را می دهد که بهترین زمان را برای سفرهای خود انتخاب کنید. همچنین قادرید آب و هوای کنونی را با مشابه سال گذشته مقایسه کنید.

سایر مشخصات : نرم افزار eWeather توسط دو مرکز مشهور دنیا Foreca و US پشتیبانی می شود. قابلیت برجسته این نرم افزار Weather Clock آن می باشد که به صورت ساعتی و خودکار شرایط آب و هوایی و جوی را به طور دقیق بیان می کند. رادار هواشناسی این نرم افزار بر پایه رادار NOAA و نقشه های گوگل می باشد که هر یک ساعت اطلاعات را دریافت می کند. به علاوه قابلیت اعلام سطح آلایندگی هوا را داراست که برای برخی شهرها قابل دسترس می باشد. همچنین این نرم افزار کاربردی شامل اطلاعاتی شامل ارتفاع امواج دریا، جهت و دوره زمانی آن، بادها و تندبادها، فشار، دما، جزر و مد و… می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Elecont software می باشد که اکنون دراختیار شما کاربران گرامی می باشد.

دانلود نرم افزار eWeather HD

ویژگی های نرم افزار eWeather :

– پیش بینی توفان های مغناطیسی

– زمان طلوع و غروب ماه

– گراف پیش بینی فشار سامانه ها

– دارای آرشیو زمین لرزه ای گذشته زمین

– هشدارهای یخ بندان

– سرعت وزش باد و جهت آن

– تنها با 15 کیلوبایت مصرف ترافیک اینترنت خود تمام اطلاعات را به دست آورید!

– شاخص اشعه UV

– قابلیت استفاده از موقعیت خود و GPS

– و ده ها ویژگی دیگر که در نرم افزار eWeather گرد آمده اند!

eWeather HD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *