دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار EYE CANDY CAMERA PHOTO EDITOR v7.6 برای اندروید و iOS

آیا می خواهید عکس های شگفت انگیزی گرفته و دوستان خود را هیجان زده کنید ؟ حال زمان آن رسیده تا شما هم کار های خارق العاده ای انجام دهید . EYE CANDY CAMERA PHOTO EDITOR با ویرایشگر های بی نظیر خود عکس های گرفته شده به دست شما را به تصاویر بی نظیری و عالی تبدیل می کند . با استفاده از 75 اثر شگفت انگیز هرگز کمبود گزینه نخواهید داشت , این نرم افزار تمام ویژگی های ویرایش عکس را به شما ارائه می دهد تا آثار شگفت انگیزی ایجاد کنید . حال زمان آن رسیده تا دوستان خود را با جلوه های ویژه عالی تحت تاثیر قرار دهید . ذرات جادویی ، تابش های درخشان ، آتش سوزی ، جرقه ، نور ، روشنایی ، لنز ، اشعه ، انیمه ، آتش ، آتش بازی و … به طور کامل در اختیار شما خواهد بود . اگر از دوستداران عکاسی و FXs هستید این نرم افزار ساعت ها شما را مشغول خواهد کرد . حال برای ایجاد اثرات بی نظیر و جادویی نیاز به استاد شدن در زمینه طراحی نیست .حال شما هم چندین اثر زیبا و شگفت انگیز را ترکیب کرده و تصاویر ایجاد شده را در شبکه های اجتماعی مختلفی مانند Instagram , فیس بوک , توییتر و … اشتراک گذاری کنید . حال تصاویر خود را به سطح جدیدی انتقال داده و از ویرایش های جادویی نرم افزار لذت ببرید .

دانلود EYE CANDY CAMERA PHOTO EDITOR جدید

ویژگی های نرم افزار EYE CANDY CAMERA PHOTO EDITOR :

– وجود بیش از 75 افکت بی نظیر

– استفاده از ذرات جادویی ، تابش های درخشان ، آتش سوزی ، جرقه ، نور ، روشنایی ، لنز ، اشعه ، انیمه ، آتش ، آتش بازی و … بای ایجاد تصاویر جادویی

– سرگرم کننده برای دوستداران عکاسی و FXs

– مناسب برای شوخی های ظنز آمیز مختلف

– امکان اشتراک گذاری تصاویر ایجاد شده

EYE CANDY CAMERA PHOTO EDITOR

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *