دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار FITAPP v4.3.2 برای اندروید و iOS

FITAPP Running Walking Fitness اگر برای حفظ سلامتی خود به دنبال کاهش وزن هستید به یک برنامه نیاز دارید که میزان کالری که میسوزانید را به شما نشان دهد و انگیزه شما برای ادامه کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل تامین کند. FITAPP یک برنامه ایده آل برای شما است که به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد. FITAPP مربی شخصی تناسب اندام شماست که شامل یک دفترچه برای ثبت فعالیت های روزانه شما می باشد که  شما را در بسیاری از فعالیت های ورزشی مختلف مانند دویدن، دوچرخه سواری، اسکیت، پیاده روی و بسیاری فعالیت های دیگر همراهی می کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند کالری های مصرفی و سوزانده شده خود را محاسبه کنید و به وزن ایده آل خود برسید. شما از طریق GPS به راحتی می توانید فعالیت های خود را پیگیری کنید، آن را در دفترچه خود ثبت کنید و میزان کالری مورد نیاز خود را محاسبه نمایید.

سایر مشخصات : برنامه تناسب اندام FITAPP دارای ماشین حساب BMI برای محاسبه شاخص جرم بدن است که وزن ایده آل متناسب با قد شما را نشان می دهد. شما با وارد کردن قد و وزن خود می توانید به راحتی مقدار اضافه وزن خود را به دست آورید.  FITAPP در مقایسه با سایر برنامه های تناسب اندام  موقعیت مکانی دقیق خود را از طریق GPS فراهم می کند و از دیگر ویژگی مهم آن این می باشد که باتری دستگاه شما را در حین اجرا، دویدن یا پیاده روی صرفه جویی می کند. این نرم افزار بسیار مفید و کاربردی محصولی از شرکت FITAPP می باشد که میلیون نفر از آن برای سلامتی هود بهره ی برند.

دانلود نرم افزار FITAPP

ویژگی های برنامه FITAPP Running Walking Fitness :

– برنامه تناسب اندام میزان مسافت و سرعت را برای مقدار کالری که می خواهید بسوزانید به شما نشان میدهد.

 – با برنامه تناسب اندام FITAPP شما همچنین می توانید انواع مختلف فعالیت های ورزشی  را با هم  مقایسه کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا تمام فعالیت های خود را ردیابی کنید و از طریق GPS اجرا کنید و میزان کالری که میسوزانید را محاسبه کنید

 – ثبت وزن در فواصل زمانی برای مشاهده روند کاهش وزن

– قابلیت فیدبک صوتی برای اعلام سرعت فعلی و سرعت متوسط در حین فعالیت شما

– این برنامه به صورت کاملا رایگان ارائه شده است.

FITAPP Running Walking Fitness

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *