دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Flip PDF Corporate v2.4.9.38 نسخه ویندوز

Flip PDF Corporate

نرم افزاری است که به شما کمک می کند که فایل PDF را با چندین ویژگی قدرتمند به صفحه انتشار دیجیتال قابل کپی کردن تبدیل کنید . نرم افزار تمام ویژگی های Flip PDF Professional و Flip Shopping Catalog را شامل است . نرم افزار Flip PDF Corporate در مراتب پیشرفته تر و کامل تر از نرم افزار های Flip PDF Professional و Flip Shopping Catalog است و تمام ویژگی هایی از جمله : حالت تبدیل تک/دسته ای ، خط فرمان ، درج چند رسانه ، امنیت بیشتر و قابلیت رمزگذاری ، پیگیری با Google Analytics ID ، اضافه کردن بوک مارک ها ، قابلیت انتشار فورا آنلاین ، امکان خروجی به صورت HTML, EXE, ZIP, Mac App, FBR, CD, و ورژن موبایل را فراهم آورده است . فایل FlipBook را می توان بصورت E-mail برای مخاطبین خود فرستاده و با ایجاد تگ آن را به عنوان محافظ صفحه نمایش استفاده کرد . علاوه بر این با نرم افزار Flip PDF Corporate شما می توانید FlipBook را به صورت WordPress plugin, Joomla, Drupal module به طور مستقیم منتشر کنید . این نرم افزار شما را برای ساخت یک فایل PDF به یک حرفه ای تبدیل می کند .

 

نام: Flip PDF Corporate
حجم فایل: 200 مگابایت
شرکت سازنده: flipbuilder
ورژن: v2.4.9.38
آپدیت: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/06/10 نسخه Flip PDF Corporate v2.4.9.38 اضافه شد.
  • 1 replies
    1. احمد says:

      سلام بعد ازاینکه كتاب رو درست میکنم روی صفحات یک مارک اضافه که روش آدرس سایت نرم افزار و flip pdf Demo نوشته شده ظاهر میشه که باغث میشه متن کتاب به خوبی دیده نشه چطور میتونم بردارمش ممنون میشم کمک کنید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *