دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی و جریان سیال گاز و مایع FlowVision

این نرم افزار از پیشرفته ترین و محبوب ترین ابزارها در زمینه ی شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی CFD و تمرکز بر حل مشکلات فیزیکی به جای تولید مش است . دینامیک سیالات محاسباتی یکی از شاخه های مکانیک سیالات است که با استفاده از آنالیز عددی و الگوریتم های عددی ، مسائل مختلف عملیات سیالاتی را تجزیه و تحلیل می کند . از کامپیوترها برای شبیه سازی بر هم کنش مایعات و گازها با سطوح شرایط مرزی استفاده می شود . در این زمینه نرم افزار ارائه شده به کمک شما می آید . نرم افزار FlowVision که یک برنامه ی قدیمی می باشد دارای ابزارهای بسیار پیشرفته و متعدد می باشد که می توانید به کمک آن به مدل سازی سه بعدی جریان مایع و گاز در اشیاء فنی و طبیعی و همچنین به عنوان تجسم از این جنبش های گرافیک کامپیوتری بپردازید . جریان شبیه سازی شده شامل ثابت و ناپایدار ، تراکم ، تراکم ضعیف و تراکم ناپذیر جریان سیال و گاز شامل نرم افزار FlowVision می شود . با استفاده از مدل های مختلف از تلاطم و شبکه محاسباتی تطبیقی شما می توانید به حرکت مدل سیال پیچیده از جمله جریان با پیچ و تاب قوی ، احتراق ، جریان با سطح آزاد و … بپردازید . قابلیت های هیدرودینامیک : بسته بندی کردن ماشین ، کشتی ، هواپیما، موشک و ساختمان (تعیین ضرایب مقاومت و آسانسور ، بار توزیع شده ، انتقال حرارت و جرم) ، Aero داخلی هیدرودینامیک : برای در محفظه مسافر و محفظه موتور ، تهویه محفظه داخلی در بزرگراه ها و خطوط لوله حرکت گازها و مایعات ، شبیه سازی توربو ماشینها : برای توربین ، کمپرسور ، پمپ ، با توجه به اثر پروانه در جریان در اطراف کشتی ، مدل سازی فرآیندهای احتراق : احتراق متان در دیگهای بخار نیروگاه حرارتی ، تشکیل اکسیدهای نیتروژن ، مدلسازی فرایندهای تکنولوژیک : مدل سازی انتقال حرارت در مدارهای میکروالکترونیک ، محاسبه ویژگی های جریان فشار پمپ انجکتور ، دستگاه های قفل آب ، محاسبه میکسر گاز و بلندر ، انتقال حرارت مشترک بین مایع و پودری ، مدل سازی فرآیندهای تولید قطعات : ریخته گری ، محاسبه فرآیندهای انجماد و تبلور ، انجام عملیات محیط زیست،  کنترل آب و هوا ، از گسترش آلودگی و آلاینده ها در جو و محیط های آبی ، تهویه مطبوع و بسیاری دیگر از ویژگی های فوق العاده ی نرم افزار FlowVision می باشد . بهینه سازی چند پارامتر فرآیندهای طراحی خودکار برای ارائه راه حل های بهینه ، شبیه سازی سوزاندن احتراق با پیش اختلاط مخلوط های گازی خالص ، الگوریتم تقسیم ضمنی برای حل معادلات ناویه استوکس و … در نرم افزار FlowVision امکان پذیر می باشد . نرم افزار FlowVision به درخواست کاربران برای دانلود قرار داده شده است و توجه نمایید این نسخه فقط بر روی ویندوز های Windows 2000, XP, Windows 2003 Server قابل نصب می باشد .

قبل از دانلود نرم افزار حتما سیستم مورد نیاز را مشاهده نمایید .

ویژگی های نرم افزار FlowVision :

– شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی CFD و تمرکز بر حل مشکلات فیزیکی به جای تولید مش

– مدل سازی سه بعدی جریان مایع و گاز در اشیاء فنی و طبیعی و همچنین به عنوان تجسم از این جنبش های گرافیک کامپیوتری

جریان شبیه سازی شده شامل ثابت و ناپایدار، تراکم ، تراکم ضعیف و تراکم ناپذیر جریان سیال و گاز

حرکت سیال پیچیده  از جمله جریان با پیچ و تاب قوی ، احتراق ، جریان با سطح آزاد

ساختمان اسکریپت ساده و پیشرفته برای اتوماسیون متر و کنترل توالی های فرمان

هیدرودینامیک خارجی Aero  : بسته بندی کردن ماشین ، کشتی ، هواپیما ، موشک و ساختمان (تعیین ضرایب مقاومت آسانسور ، بار توزیع شده ، انتقال حرارت و جرم)

هیدرودینامیک داخلی Aero : برای در محفظه مسافر و محفظه موتور ، تهویه محفظه داخلی در بزرگراه ها و خطوط لوله حرکت گازها و مایعات

شبیه سازی توربو ماشینها : برای توربین ، کمپرسور ، پمپ ، با توجه به اثر پروانه در جریان در اطراف کشتی

مدل سازی فرآیندهای احتراق : احتراق متان در دیگ های بخار نیروگاه حرارتی ، تشکیل اکسیدهای نیتروژن

مدلسازی فرایندهای تکنولوژیک : مدل سازی انتقال حرارت در مدارهای میکروالکترونیک ، محاسبه ویژگی های جریان فشار پمپ انجکتور ، دستگاه های قفل آب ، محاسبه میکسر گاز و بلندر ، انتقال حرارت مشترک بین مایع و پودری

مدل سازی فرآیندهای تولید قطعات : ریخته گری ، محاسبه فرآیند های انجماد و تبلور

– انجام عملیات محیط زیست : کنترل آب و هوا ، از گسترش آلودگی و آلاینده ها در جو و محیط های آبی ، تهویه مطبوع

هندسه واردات در سیستم های مختلف CAD ایجاد شده و ذخیره در فرمت های VRML، STL

تخصیص تعاملی از شرایط مرزی بر روی سطوح

– شبیه سازی سوزاندن احتراق با پیش اختلاط مخلوط های گازی خالص

قدرت و قوانین لگاریتمی برای جریان آشفته

الگوریتم تقسیم ضمنی برای حل معادلات ناویه استوکس

– شبیه سازی بردارها در هواپیما و یا سطوح

ادغام پارامترهای جریان سیال در طول مقطع و سطح

– دارای بسیاری از مزایا و قابلیت های منحصر به فرد

به حداقل رساندن زمان محاسباتی پوسته پوسته شدن

بهینه سازی چند پارامتر فرآیندهای طراحی خودکار برای ارائه راه حل های بهینه

صرفه جویی در هزینه های مختلف و افزایش کیفیت نگاه برای محصولات خود

 

مشخصات نرم افزار FlowVision :

نام نرم افزار : FlowVision

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی و روسی

سال انتشار : 2008

شرکت سازنده : Capvidia

نوع نرم افزار : طراخی مهندسی

نوع فایل : EXE

 

FlowVision

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *