دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Focusky v3.7.12 – Win

Focusky یک ابزار نرم افزاری جالب و بصری است که با هدف ارائه یک راه جایگزین برای ایجاد سخنرانی های حرفه ای برای مقاصد مدرسه یا کار با کمترین تلاش برای شما ارائه می دهد. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که حتی برای کاربرانی که با ابزارهای سنتی ارائه می دهند، بسیار قابل دسترسی هستند. پنجره اصلی به عنوان یک بوم عمل می کند، در حالی که چند زبانه به شما اجازه می دهد تا مواردی را که می خواهید در نمایش اسلاید خود وارد کنید وارد کنید، از جمله جعبه های متن، تصاویر، فیلم های فلش به فیلم ها از یوتیوب و یا Vimeo. Focusky شما را قادر به انتخاب رنگ پس زمینه ترجیح می دهد و سپس شروع به اضافه کردن عناصری که می خواهید در نمایش خود ادغام شود، آنها را به جایگاه ترجیحی روی صفحه یا تنظیم اندازه آنها اضافه کنید، بنابراین بهتر است به تصویر بزرگتر برسید. ابزارهای ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد امروزه جزو پر طرفدار ترین گروه های نرم افزاری هستند که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش تعداد کاربران و به طبع نرم افزار ها در این رده بخوبی قابل لمس است، این گروه از نرم افزار ها با توجه به اینکه جزو رده های مهم در طراحی و تولید نرم افزار ها هستند، به صورت فراگیری در همه زمنیه ها در حال پیشرفت است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد افزوده می شود. نرم افزار Focusky تمامی نیازهای شما را در امر ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار Focusky می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف، امکانات بیشمار برای کاربران مبتدی و حرفه ایی و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد برای خود داشته باشید.  اگر مدت ها با نرم افزار های مختلف سعی در برآورده کردن نیازهای  خود در زمینه ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد کرده اید، اکنون می توانید به سادگی و با اطمینان خاطر نرم افزار Focusky را دانلود از کار کردن با آن لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Focusky :

– سادگی کار با نرم افزار

– قابلیت زوم و اسلاید بر اساس ارائه

– افزودن انواع فایل های مدیا از قبیل: تصاویر، فایل های swf و flv و ویدئوهای آنلاین YouTube و Vimeo

– خروجی گرفتن در فرمت های EXE یا HTML برای نمایش به صورت آنلاین و یا آفلاین

– تم ها و قالب های آماده

– پیش نمایش ارائه قبل از خروجی گرفتن

– امکان وارد کردن محتوا از پروژه های PowerPoint

– ویرایش حرفه ای اسلاید های ایجاد شده

– مشاهده و تنظیم اسلاید ها در یک صفحه

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد

– نرم افزار کاربردی ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد

-انجام ساخت ارائه های جذاب و منحصربفرد با در کمترین زمان

نام: Focusky
شرکت سازنده: focusky
ورژن: v3.7.12
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 4 replies
    1. omid says:

      وااااااااااااااو…. خدا خیرتون بده یکسال بود داشتم دنبال نسخه جدید همراه با کرک میگشتم. فقط و فقط توی سایت شما پیداش کردم. یه عالمه دعای من برای شما

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *