دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Folder Guard v19.7 – Win

Folder Guard نرم افزار Folder Guard Pro یک ابزار مناسب جهت حفاظت و بالا بردن امنیت فولدرها و پوشه های موجود در رایانه می باشد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید دسترسی افراد به فایل ها، فولدرها و بخش های مختلف رایانه را محدود کنید. محدود کردن ها به روش های مختلف می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را تعیین کنید. می توانید برای فایل ها رمز بگذارید. می توانید فایل ها را مخفی کنید. همچنین این توانایی را دارید تا تنها امکان خواندن فایل را به افراد بدهید. می توانید اجازه خواندن فایل های موجود در فلش مموری ها را صلب کنید و یا اینکه اجازه کپی کردن از فلش ها و انتقال اطلاعات به فلش مموری را بگیرید. به علاوه می توانید اجازه دسترسی به کنترل پنل را از کاربران صلب کنید و ده ها امکان و ویژگی منحصر به فرد دیگر که در این نرم افزار گنجانده شده است. از ویژگی های مهم و جالب توجه Folder Guard Pro این است که شما وقتی فولدری را پنهان می کنید، تنها از طریق همین نرم افزار امکان نمایش آن وجود دارد. یعنی نمی توانید از طریق داس و سایر تکنیک های دیگر به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین قادرید تا دسترسی ادمین را به بخش های مختلف سیستم و حتی همین نرم افزار محدود کنید. به علاوه قادرید با استفاده از Folder Guard Pro جلوی نصب برنامه ها و یا باز کردن آنها را بگیرید، درایوهای USB سیستم را قفل کنید، CD و DVD رام سیستم را از دسترسی دیگران خارج کنید و تنها برای افرادی خاص اجازه ورود صادر کنید.

نام: Folder Guard
شرکت سازنده: winability
ورژن: v19.7
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/04/23نسخه جدید Folder Guard v19.7 اضافه شد.
  • 3 replies
    1. مهرداد says:

      سلام ببخشید من patch رو اجرا کردم اما وقتی وارد برنامه میشم نوشته لاینسس وارد کنید هر کاری کردم نتونستم از keygen استفاده کنم تا روی generate میزنم ارور falid to create key میاد پایینش هم نوشته press ok to ignore and risk data corruption.press abort to kill program. خواهش میکنم جواب بدید.

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        فایل keygen رو در پوشه ای که نرم افزار داخلش نصب شده کپی کنید و بعد روش کلیک راست کنید و گزینه Run As Administrator رو بزنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *