دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار GBTimelapse Pro EOS v3.15.6.0 – Win

در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های ضبط تایم لپس افزوده می شود، تعداد نرم افزار های موجود در این زمینه هم روز به روز بیشتر می شود و شرکت های بسیاری سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه ضبط تایم لپس دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که در حال کارکردن با ضبط تایم لپس هستید نرم افزار GBTimelapse Pro EOS ابزاری است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه ضبط تایم لپس بر آورده سازید. نرم افزار GBTimelapse Pro EOS با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی های خاصی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی، راهنمای موجود در برنامه با دارا بودن مثال های متعدد و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه ضبط تایم لپس به صورت پیشرفته ایی هدایت و همراهی خواهد کرد. نرم افزار GBTimelapse Pro EOS تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار GBTimelapse Pro EOS می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. اگر شما هم از کسانی هستید که با این نرم افزار کار می کنید، می توانید این آخرین ورژن این نرم افزار را به صورت رایگان و با کرک دائمی و لینک مستقیم دانلود کنید.

GBTimelapse center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار GBTimelapse Pro EOS :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی ضبط تایم لپس

– نرم افزار کاربردی ضبط تایم لپس

-انجام ضبط تایم لپس با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار GBTimelapse Pro EOS  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   GBTimelapse

نوع نرم افزار :  ابزار ضبط تایم لپس

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Time-lapse shooting or lapse timing is a technique in which the frequency of capturing frames in a sequence is less than the frequency of viewing them in the same sequence. When the result is played back at normal speed, it seems that time passes more quickly. Things that are most of the subject of Time Lapse imaging include cloud movement, plant growth, fruit corruption, building builds and people moving around in the cities. GBTimelapse is a powerful software for capturing high-end TimePlus images and making HD video files of 2K and 4K. With this program, you are able to control the Canon EOS camera by a USB cable, and you can capture images in accordance with camera settings instead of capturing images using the camera using the camera, view the video of your lap times, and see Modify and edit. This software has the ability to setup images at specific times, and finally send images via email or FTP.

GBTimelapse Pro EOS

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *