دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Geek Uninstaller v1.4.5.136 – Win

Geek Uninstaller نرم افزار Geek Uninistaller نرم افزاری پرکاربرد در زمینه حذف سریع نصب سایر نرم افزارها می باشد. وجود برنامه های غیر ضروری بر روی سیستم های کامپیوتری علاوه بر اشغال حافظه مورد نیاز سیستم، موجب ایجاد وقفه و اختلال در کارکرد صحیح سیستم شده و سرعت انجام عملیات را توسط کاربر کاهش می دهد. لذا استفاده از نرم افزاری که بتواند در کمترین زمان برنامه هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند را حذف نماید جزو اساسی ترین نیازهای کاربران می باشد. Geek Uninistaller ضمن حذف نصب نرم افزارها با آزاد سازی فضای حافظه در سیستم کارآیی و سرعت را به صورت قابل توجهی افزایش خواهد داد. سرعت و قدرت نرم افزار Geek Uninistaller درحذف کامل نرم افزارها از مهمترین ویژگی های این برنامه به شمار می آید که مورد استقبال بخش عظیمی از کاربران قرار گرفته است.

سایر مشخصات : حذف تمام نرم افزار با جزئیات موجود از ویژگی های اساسی Geek Uninistaller می باشد که هیچ اثری از نرم افزار باقی نگذاشته و سرعت سیستم را افزایش می دهد. پس از حذف نصب برنامه، این نرم افزار میزان فضای آزاد شده را مشخص می نماید. محیط کاربری Geek Uninistaller بسیار ساده بوده و رابط کاربری آسان این نرم افزار اجازه میدهد تا کاربر به راحتی از میان گزینه های در دسترس برای پاک کردن نرم افزارها یکی را انتخاب کرده و به حذف نرم افزار بپردازند. این ابزار جهت نصب و راه اندازی به هیچ فایل کمکی  crack وpatch نیاز نداشته و به صورت مستقیم نصب و بر روی سیستم کامپیوتری کاربران اجرا می شود.

Geek.Uninstaller.center

ویژگی های نرم افزار Geek Uninistaller:

– محیط کاربری ساده و آسان

– سرعت و دقت بسیار بالا

– حذف تمام برنامه های نصب شده بر روی سیستم با تمام جزئیات

– افزایش سرعت و کارایی سیستم

– نمایش میزان حافظه آزاد شده

– قابلیت اسکن و نمایش تمام نرم افزارهای موجود بر روی سیستم

Geek Uninstaller

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/02/01نسخه جدید Geek Uninstaller v1.4.5.136 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *