دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار GrapeCity Spread.NET for WinForms v11.40.20177 – Win

GrapeCity Spread.NET نرم افزار Spread.NET در واقع یک کامپوننت بسیار پیشرفته و گسترده برای محیط ویژوال استودیو می باشد که اکنون در اختیار برنامه نویسان است. با استفاده از این کامپوننت قادرید تا به آسانی برنامه های صفحه گسترده را در قالب دسکتاپ و همچنین وب طراحی کنید. زمینه کاربرد این کامپوننت گسترده می باشد به طوری که قادرید در .NET، ASP.NET، WPF و پلتفرم WinRT از آن بهره ببرید. همچنین شما با استفاده از Spread.NET می توانید به مدیریت، آنالیز و محاسبات مالی روی داده ها و اطلاعات را انجام دهید و نتیجه کار را به صورت گرافیکی و نمودارها به نمایش بگذارید و دریافت کنید. Spread.NET علاوه بر ساخت صفحات گسترده امکان ساخت Grid و فرم های ورود را دارا می باشد.

سایر مشخصات : Spread.NET دارای نمونه های آماده بسیاری می باشد که می توانید از آنها برای ساخت انواع برنامه های گسترده استفاده کنید. به علاوه کامپوننت چارت و موتور محاسباتی و API این نرم افزار به یاری برنامه نویسان آمده است تا با دستی بازتر به فعالیت بپردازند. این نرم افزار مانند اکسل دارای قابلیت هایی است که برای مرتب سازی اطلاعات، فیلتر کردن، دسته بندی و نمایش داده ها استفاده می شود. از ویژگی های قابل توجه این کامپوننت امکان ایمپورت و اکسپورت داده ها از اکسل به محیط نرم افزار می باشد. به آسانی برای داده های خود قواعد امنیتی تعیین کنید تا در حفظ و حراست از آنها هم قدمی برداشته باشید. این کامپوننت یک ابزار تمام عیار برای برنامه نویسان است تا نیازی به سایر ابزارها نداشته باشند. دارا بودن ابزارهای متنوع چاپ و فرمت های مختلف ذخیره سازی مانند PDF که در اختیار کاربر قرار دارد هم به نوبه خود جالب توجه است.

Spread.NET.center

ویژگی های نرم افزار Spread.NET :

– قابلیت ساخت داشبوردهای اطلاعاتی

– ساخت صفحات گسترده با قابلیت ها و ابزارهای بسیار

– تنوع بسیار نمودارهای گرافیکی با قابلیت سفارشی کردن

– قابلیت قالب بندی ظاهر سلول ها و سفارشی کردن آنها

– استفاده در برنامه های دسکتاپ و وب

GrapeCity Spread.NET

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *