دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار HQPlayer 4 Pro v4.21 نسخه ویندوز

HQPlayer، این نرم افزار یک ابزار پخش صوتی با کیفیت بالا برای سیستم عامل های ویندوز است. HQPlayer همچنین دارای چندین الگوریتم upsampling و downsampling با کیفیت بالا برای انتخاب بهترین کیفیت پخش صوتی و همچنین الگوریتم های شکل گیری صوتی و الگوریتم های نویز انتخاب شده است. تمام DAC های مدرن از مدولاسیون غربالگری و تکنولوژی دلتا سیگمای پیشرفته استفاده می کنند، اما پیاده سازی سخت افزاری منابع محدود یا محدودتری دارند. ابزار Oversampling را در عین حفظ کیفیت بالا و مدولاسیون دلتا سیگما، می توان با استفاده از قدرت گسترده پردازش در دسترس که در کامپیوتر های مدرن انجام می شود برای بسیاری از موارد به کار برد. بسیاری از AVR ها نیز به صورت 48، 96 یا 192 کیلوهرتز به همراه HQPlayer به صورت داخلی رونویسی می کنند.

HQPlayer.center

  • ویژگی های نرم افزار HQPlayer 4

  • بهره گیری از upsampling و downsampling با الگوریتم قابل انتخاب تا 32 بیتی 1.536 مگاهرتز یا پایین PCM 32 کیلوهرتز 16 بیتی
  • الگوریتم کانولو انتخابی (FIR) برای برابری، مانند اصلاح دیجیتال
  • تنظیم فرکانس اختیاری برای موتورهای کانولوشن
  • پشتیبانی از درایورهای حرفه ای ASIO
نام: HQPlayer
شرکت سازنده: signalyst
ورژن: v4.21
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/03/03 نسخه HQPlayer Pro 4.21 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *