دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مبدل فایل و ویرایشگر پی دی اف ICAREALL PDF Converter

ICAREALL PDF Converter این نرم افزار یک ابزار همه کاره است که به شما در ویرایش، ساخت و تبدیل فایل PDF به فرمت های مختلف کمک می کند . فرمت PDF در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی اوقات لازم است این اسناد را به فرمت های دیگر تبدیل کنید، فایل های چندگانه را ادغام کرده یا صفحات خاصی را از متن اصلی استخراج کنید . این نرم افزار می تواند فایل های PDF را به اسناد ورد، اکسل، پاورپوینت، فایل های HTML و TXT و همچنین تصاویر JPG تبدیل کند . علاوه بر این، این برنامه قادر به ایجاد فایل های PDF جدید با استفاده از اسناد، نمایش ها یا تصاویر به عنوان منابع داده است . همچنین، ICAREALL PDF Converter از عمل کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند و بارگذاری موارد جدید را حتی ساده تر می کند . انجام تبدیل بین فرمت های مختلف، ادغام و تقسیم اسناد، رمزگشایی و فشرده سازی اسناد از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد .

 

ICAREALL-PDF-CONVERTER.4screenshot.www.download.ir

 

ویژگی های نرم افزار ICAREALL PDF Converter :

–  تبدیل PDF به فرمت های word، Excel، IMG، PPT، HTML، Text و بلاعکس .

– این نرم افزار امکان فشرده سازی، رمز گشایی فایل PDF، اسخراج مطالب، ادغام و تقسیم اسناد و … را برای شما فراهم کرده است .

– تمام فرآیند ها با سرعت و کیفیت بالا انجام می شود .

 

مشخصات نرم افزار ICAREALL PDF Converter :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : ICAREALL

نوع نرم افزار : مبدل فایل – ویرایشگر متن

نوع فایل : EXE

ICAREALL PDF Converter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *