دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار IDM+ v6.0 برای اندروید + مود

IDM+ سریع ترین و پیشرفته ترین دانلود منیچر موجود برای سیستم عامل اندروید می باشد که اکنون با ویژگی های بیشتر و کارایی های بالاتر و پشتیبانی از دانلود تورنت در اختیار شماست. این نرم افزار پنج برابر سریع تر از دانلود معمولی می باشد که باعث تمایز IDM+ از سایرین شده است. همچین این نرم افزار زمانی که موردی برای دانلود وجود ندارد هیچ فعالیت و سرویسی ارائه نمی کند و غیرفعال می باشد و قابلیت Smart download option  آن باعث غیرفعال شدن می شود که سبب افزایش طول عمر باتری شما می شود. مورد قابل توجه دیگر این دانلود منیجر بدون تبلیغات بودن آن و دانلود فایل های تورنت با استفاده از مگنت لینک و torrent url می باشد.

سایر مشخصات : از دیگر مزایای این نرم افزار پشتیبانی از ده ها زبان مختلف می باشد که به کاربران سراسر دنیا اجازه استفاده با زبان مورد نظر خود را می دهد. همچنین ویژگی هایی نظیر دانلود مستقیم روی حافظه SD، پشتیبانی از وب سایت های HTTP Live Streaming، پنهان کردن فایل های دانلود شده از سایرین، دانلود هوشمند فایل ها زمانی که شما لینک دانلود آنها را در کلیپ بورد کپی می کنید، قابلیت ذخیره نام کاربری و رمز عبور شما برای مواقعی که از سایت هایی برای دانلود دارای اشتراک می باشید استفاده می کنید و بسیاری دیگر که سبب شده است این نرم افزار به یکی از قدرتمندترین و کاراترین نرم افزارهای دانلود منیجر تبدیل شود. این محصول بی نظیر از شرکت Vicky Bonick می باشد که اکنون در اختیار شما کاربران گرامی قرار دارد.

دانلود نرم افزار IDM+

ویژگی های نرم افزار IDM+ :

– دارای تم های روشن و تیره

– قابلیت توقف یک یا همه موارد دانلود و شروع مجدد

– قابلیت تلاش مجدد بدون محدودیت و تنظیم زمان برای این منظور

– عدم توقف دانلود با بسته شدن نرم افزار

– قابلیت دریافت لینک دانلود از فایل های تکست

– اجرا و اشتراک گذاری فایل های دانلود شده

– مدیریت خطاها که سبب می شود شما هیچ داده ای را از دست ندهید

– پشتیبانی از هشدار صوتی و لرزشی در هنگام اتمام دانلود

– پشتیبانی از مرورگرهای بسیار زیاد و متنوع

– و ده ها ویژگی دیگر و قابل توجه

IDM+

به روز رسانی :

1396/11/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *