دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار iMacros WebBrowser Component for .NET v12.0.501.6698 – Win

iMacros WebBrowser Component for .NET این نرم افزار بهترین و پرکاربرد ترین نرم افزار در زمینه ساخت و طراحی حرفه ای نرم افزار های کنترل شده تحت وب برای متخصصان در این زمینه می باشد که مورد استقبال تعداد بسیار بالایی از کاربران قرار گرفته است. توسط این نرم افزار در کمترین زمان با بهترین کیفیت می توانید صفحات وب را طراحی کرده و تمام جزئیات را در آن ها مدیریت نمایید. محیط کاربری این نرم افزار پر طرفدار بسیار ساده و جذاب بوده و رابط کاربری آسانی برای برقراری ارتباط میان کاربر و نرم افزار را فراهم ساخته است.

سایر مشخصات : نرم افزار iMacros WebBrowser Component for .NET با هماهنگی کامل بدون ایجاد هیچ گونه وقفه و اختلال با کنترل کننده های مرورگر مایکروسافت برای کاربرانی که پیش از استفاده از این نرم افزار از کنترل مرورگر مایکروسافت استفاده میکردند، امکان ساخت و طراحی نرم افزارهای حرفه ای که نیاز به اتصال به اینترنت دارند را فراهم ساخته است. امکان ساخت بهترین نرم افزارهایی که در آن ها از شبکه پرسرعت اینترنت برای انجام عملیاتی چون پرکردن اطلاعات شخصی در فرم های مختلف با امنیت مورد نیاز، استفاده می شود در iMacros WebBrowser Component for .NET امکان پذیر شده است. توسط این نرم افزارمحبوب می توانید component مورد نظر خود را با ظاهر منحصر به فرد طراحی کرده و آن را برای استفاده سایر اشخاص در سراسر جهان ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید.

iMacros.WebBrowser.Component.for.NET.center

ویژگی های نرم افزار iMacros WebBrowser Component for .NET :

– محیط کاربری ساده

– رابط کاربری آسان برای ارتباط بین کاربر و نرم افزار

– قابلیت طراحی برنامه های کنترل شده تحت وب

– سرعت و دقت بسیار بالا

– کنترل و مدیریت آسان و صحیح

– همگام سازی با کنترل کننده مایکروسافت

– قابلیت افزودن کتابخانه کنترل کننده مایکروسافت و اجرا بدون وقفه در نرم افزار فوق

iMacros WebBrowser Component for .NET

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *