دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار مدیریت دیوایس های IOS در مک iMobie AnyTrans v6.3.0

امروزه هر فردی به طور معمول از یک دیوایس اسمارت فونی برای انجام کار های مختلف استفاده می کند که بیشتر این افزاد برای مدیریت دیوایس های خود همیشه مشکل داشته اند ، مدیریت فایل های در دیوایش آیفون ، آیپد و آپیاد یک امر مهم برای کاربران به حساب می آید که چگونه به انتقال ، حذف و مشاهده ی فایل های خود بپردازید . نرم افزار iMobie AnyTrans در این زمینه به کمک شما می آید . این برنامه یک نرم افزار بسیار قوی برای انتقال فایل هایی مانند عکس ، موسقی ، ویدیو  و اپلیکیشن به دیواس های اَپل ، که کاربران می توانند در کوتاه ترین زمان فایل های مورد نظر را به موبایل خود انتقال دهند . این نرم افزار محصولی از کمپانی iMobie می باشد که پیش از این نسخه ی ویندوز آن را برای شما قرار داده بودیم و به درخواست زیاد کاربران هم اکنون نسخه ی مک این نرم افزار در دسترس می باشد . کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی اپ ها ، بازی ها و حتی رکوردهایی را که در بازی ها کسب کرده اند به گوشی اپل مدل جدید و یا هر دیوایس دیگری به راحتی منتقل کنند . سرعت انتقال در نرم افزار iMobie AnyTrans خیلی سریع می باشد و با استفاده از پورت USB3 سرعتی سه برابر برای انتقال اطلاعات به شما ارائه می دهد و همچنین اگر دسترسی به ارتباطات بیسیم دارید می توانید توسط WIFI اطلاعات را با سرعت ۲ برابر منتقل کنید . این نرم افزار به راحتی از دستگاه های محبوب شرکت اپل مانند iPhone 3G , iPhone 4 , iPhone 4S , iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus و همچنین انواع دستگاه های آیپد و آیپاد نیز پشتیبانی می کند . در این نرم افزار می توانید خیلی آسان یک آلبوم عکس درست کنید و آن را به دیوایس مورد نظر انتقال دهید . نرم افزار iMobie AnyTrans با محیط زیبا و کار کردن آسانی که دارد توانسته است محبوبیت زیادی در بین کسانی از محصولات شرکت اپل استفاده می کنند پیدا کند . یکی دیگر از ویژگی های خوب این نرم افزار چک کردن پیام کوتاه می باشد و همچنین می توانید آخرین تماس های گرفته شده با موبایل خود را در داخل نرم افزار مشاهد کنید .

ویژگی های نرم افزار iMobie AnyTrans :

– نرم افزاری قدرتمند برای جایگزین برنامه آیتونز در مک

– انتقال سریع اطلاعات از جمله برنامه ، ویدئو ، عکس و موسیقی ها

– پشتیبانی از آیفون ، آیپاد ، آیپد

– سرعت انتقال بی نظیر با استفاده از پورت USB3 و اتصال WiFi

– امکان مشاهده آخرین تماس های و پیام های کوتاه

– مدیریت کامل دیوایس کاربر

– پشتیبانی از آیفون 6 و ارتقاع نرم افزار های آن

– پشتیبانی از دیوایس های  iPhone 3G , iPhone 4 , iPhone 4S , iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus , Iphone 6s , Iphone 6s Plus , iPhone SE و تمام دستگاه های آیپد و آیپاد

– پشنیبانی از OS X 10.8 or later

– پشتیبانی از دیوایس های جدید کمپانی اپل و IOS 10

 

مشخصات نرم افزار iMobie AnyTrans MacOSX :

نام نرم افزار : iMobie AnyTrans MacOSX

پلتفرم : Mac

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : appletuner

نوع نرم افزار : بهینه سازی

نوع فایل : dmg

iMobie AnyTrans MacOSX

به روز رسانی :

1396/04/14 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *