دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار iPubsoft Android Desktop Manager v5.3.83 – Win

iPubsoft Android Desktop Manager مدیریت فایل های موجود در تلفن همراه امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های کاربران تبدیل شده است. کار مدیریت اطلاعات و فایل ها در تلفن همراه برای بیشتر افراد دشوار و خسته کننده می باشد، چرا که باید برای این کار مدتی به صفحه کوچک تلفن خیره شوند و به جابجایی و مدیریت فایل ها بپردازند. اما می شود این کار را بسیار آسان تر انجام داد! نرم افزار iPubsoft Android Desktop Manager ایستگاه مدیریتی فایل های تلفن همراه شما در رایانه تان می باشد. با استفاده از این ابزار تمام کارها در رایانه انجام می شود. تنها کافی است گوشی خود را از طریق کابل USB و یا WiFi به رایانه متصل کنید و همه کارهای لازم را در رایانه انجام دهید. به آسانی فیلم های تلفن همراهتان را در صفحه نمایش رایانه تماشا کنید. با iPubsoft Android Desktop Manager تمام فایل های موجود در حافظه تلفن همراه و حافظه جانبی در اختیار شماست!

سایر مشخصات : با استفاده از نرم افزار مفید و کاربردی iPubsoft Android Desktop Manager می توانید به آسانی به پیام های کوتاه و شماره های ذخیره شده دسترسی داشته باشید. حتی به افزودن مخاطب جدید بپردازید. تصاویر را به صورت دسته بندی شده و مرتب مشاهده کنید و به مدیریت آنها بپردازید. فایل های pdf را به صورت منظم و یکجا مشاهده کنید. از پیام ها و مخاطبین خود پشتیبان تهیه کنید تا نگران از دست رفتن آنها نباشید. همه عملیات تهیه پشتیبان تنها با یک کلیک انجام می شود.

iPubsoft.Android.Desktop.Manager.center

ویژگی های نرم افزار iPubsoft Android Desktop Manager :

– قابلیت تهیه پشتیبان از لیست مخاطبین در قالب vCard با فرمت VCF

– نصب و حذف آسان نرم افزارها

– پشتیبانی از تمام تلفن های همراه اندرویدی

– مدیریت تمام بخش های تلفن همراه با آسانی در رایانه

– قابلیت بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات

– کاربری بسیار ساده و محیط گرافیکی زیبا

iPubsoft Android Desktop Manager

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/9/7نسخه جدید iPubsoft Android Desktop Manager v5.3.83 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *