دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ISA Server جهت مدیریت و کنترل شبکه

دانلود نرم افزار ISA Server جهت مدیریت و کنترل شبکه Internet Security And Acceleration Server که مخفف ISA Server است . نرم افزاری محصول شرکت Microsoft است که به منظور افزایش امنیت در ارتباطات اینترنتی و  دسترسی سریعتر به شبکه وب طراحی و پیاده سازی شده است . به عبارتی دیگر نرم افزار ISA Server یک دروازه امنیتی است که شبکه را از دسترسی هکرها و کرمهای مزاحم موجود که به طرق مختلف به شبکه دسترسی دارند . مصون میدارد و این کار را از طریق فیلتر کردن در سطح application و پاکتهای داده انجام میشود . در شبکه دادها برای انتقال به بخشهای کوچکتری شکسته میشوند که در اصطلاح به آنها پاکت گفته میشود . آمارها نشان میدهد که این نسخه ISA Server، يازده بار سریعتر از نسخه پیشین خود یعنی Microsoft proxy server است.

ISA Server در محیط هایی با سیستم عامل های مختلف کار میکند; ولی در عین حال بیشترین بهره وری را در کار با سیستم عامل ویندوز دارد . ISA Server در کنار امکانات موجود در سیستم عامل ویندوز از قبیل Microsoft active directory  و VPn – Virtual Private Network و در اجتماع با آنها به کارایی بالاتر و مدیریت بهتر در شبکه کمک می کند . cache کردن یا به عبارتی ذخیره سازی دادها از طریقISA Server و پاسخ دادن به درخواست  های که دادهای آنها در Web cache موجود است . ترافیک در شبکه اینترنت را کاهش داده که این باعث کاهش ازدحام در شبکه و افزایش میزان پهنای باند برای پاسخ دهی بهتر به دیگر درخواست ها در شبکه میشود . ISA Server دسترسی به شبکه را در موارد مختلف از قبیل زمان, دسترسی  کاربران,نوع applicationها و …. محدود می کند و این کار کیفیت مدیریت در شبکه را ارتقا میدهد در نهایت ISA Server محصول قابل توجهی از سوی شرکت مایکروسافت است که در زمینه امنیت در شیکه ها ارائه شده است.

نام این نرم افزار بعد از ویرایش 2006 به ForeFront TMG تغییر کرد. این نسخه جدیدترین نسخه این نرم افزار بوده و فقط بر روی سیستمهای 64 بیتی نصب می شود و ساختار آن به طور کامل با سیستم عامل 64 بیتی سازگار است . این نسخه بر روی ویندوزهای سرور 2008 و 2008 R2 (فقط ویرایش های 64 بیتی) نصب می شود و از نسخه 32 بیتی ویندوز 2008 پشتیبانی نمی کند . این نسخه بدون محدودیت زمانی بوده و Trial‌و ازمایشی نمی باشد.

تصویری از محیط نرم افزار ISA Server :

دانلود نرم افزار ISA Server جهت مدیریت و کنترل شبکه

دانلود نرم افزار ISA Server جهت مدیریت و کنترل شبکه با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 4 replies
          • Saeed Safaee says:

            دوست عزیز فایل های دانلود شده را اکسترکت کنید .
            فایل Iso رو توسط نرم افزار Virtual Clone Drive در درایو مجازی مانت کنید و سپس به پوشه Fpc بروید و Setup نرم افزار باز کنید .

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *