دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون Jihosoft iPhone Data Recovery v7.2.7

نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery ، یک نرم افزار قدرتمند و پیشرفته برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ی دیوایس های آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ می باشد که به تازگی توسط کمپانی Jihosoft برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . توسط نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery می توانید به بازیابی اطلاعات تماس از دست رفته ، پیام های متنی، عکس ها ، فیلم ها ، یادداشت ها ، واتساپ ، وایبر و … بپردازید . برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که اطلاعات مهم دیوایس خود را به دلیل هایی از دست داده باشند که این موضوع برای هر کاربری بسیار ناراحت کننده خواهد ، دیگر نگران نباشید در این زمینه نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery به کمک شما می آید . بازیابی فایل های از دست رفته با استخراج آیتونز پشتیبان گیری و آیکلاد از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد . نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery یک ابزار سریع و کارآمد که طراحی شده برای مقابله با شرایط مختلف از دست دادن انواع داده ها .

ویژگی های نرم افزار Jihosoft iPhone Data Recovery :

– بازیابی فایل های از دست رفته با استخراج آیتونز پشتیبان گیری و آیکلاد

– بازیابی تماس های حذف شده ، پیام ها ، عکس ها ، یادداشت ها ، و بیش از 16 نوع فایل دیگر

– سازگار با تمامی سیستم عامل های آی او اس از جمله آی او اس 10

– استفاده آسان ، دریافت اطلاعات تماس از دست رفته از دستگاه های iOS با تنها 3 مرحله ساده

پشتیبانی از دیوایس های آیفون :

iPhone 7 Plus, iPhone 7, iPhone 6 Plus, iPhone 6, iPhone 5S, iPhone 5C, iPhone 5, iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3GS

پشتیبانی از دیوایس های آیپد :

iPad mini with Retina display, iPad mini, iPad Air, iPad with Retina display, Then new iPad, iPad 2, iPad 1 , iPad Pro, iPad Air 2, iPad mini 4, iPad mini 2, the new iPad, iPad 3, iPad 2

 

Jihosoft iPhone Data Recovery

به روز رسانی :

1396/01/20 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *