دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار KillApps PRO v1.5.13 برای اندروید

KillApps PRO استفاده همزمان از چند برنامه در گوشی تلفن همراه و باز ماندن تمام برنامه ها باعث اشغال حافظه اضافی  درگوشی شما و در نهایت موجب کند شدن عملکرد گوشی می شود. تلفن همراه شما برنامه های بسیاری را که در پس زمینه اجرا می شود باز نگه می دارد که منابع سیستم شما را مصرف می کند و در نتیجه باتری را تخلیه کرده و حافظه موجود را کاهش می دهد. اگر این مشکل برای شما هم پیش آمده است ما kill Apps را به شما پیشنهاد می دهیم. Kill Apps به شما  این امکان  را می دهد  تا تمام برنامه های در حال اجرا را با یک لمس ساده به طور همزمان بسته و آن ها را به طور خودکار راه اندازی مجدد کنید و در نتیجه عملکرد گوشی  تلفن همراه خود را با آزاد کردن حافظه اشغال شده پنهانی بهبود ببخشید.

سایر مشخصات : KillApps ضمن پشتیبانی از تمام برنامه های نصب شده توسط کابر و تمام برنامه های موجود بر روی سیستم تلفن همراه  با در دسترس قرار دادن لیست حذف این امکان را به شما می دهد تا در صورت دلخواه اگر مایل به حذف اطلاعات برنامه در حال اجرایی نباشید آن را انتخاب کرده و مابقی برنامه ها را حذف کنید. این برنامه موجب صرفه جویی در باتری مصرفی شما و خنک ماندن دستگاه تلفن همراه خواهد شد. نرم افزار کاربردی KillApps که محصولی از شرکت Youssef Ouadban می باشد توانسته جای خود را در بین کاربران دنیا باز کند و به کمک گوشی های آنها برود، بنابراین شما هم اگر مشکل سرعت عملکرد دارید این برنامه را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار KillApps PRO

ویژگی های نرم افزار KillApps :

– با پاک کردن برنامه های اجرایی در پس زمینه موجب تسریع در عملکرد گوشی شما می شود.

– KillApps با آزاد کردن RAM و ایجاد فضای آزاد برای برنامه های جدید، حافظه گوشی شما را بهینه سازی می کند.

– بسته شدن برنامه ها موجب صرفه جویی در مصرف باتری و افزایش عمر باتری می شود.

– بستن  برنامه های اضافی کمک می کند تا دمای تلفن خود را پایین بیاورید و مصرف CPU را کاهش دهید.

– شما میتوانید تمام برنامه های در حال اجرا را با یک کلیک ببندید

– برنامه های در حال اجرا در پس زمینه گوشی شناسایی و متوقف می شوند

– راه اندازی مجدد برنامه ها بعد از اجرای فرمان پاک سازی

KillApps PRO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *