دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های صوتی MAGIX SpectraLayers Pro v4.0.87

آیا می خواهید به صورت حرفه ای به ویرایش فایل های صوتی از همه لحاظ بپزدازید ؟ ویرایش فایل های صوتی برای افراد مبتدی می باشد که میخواهند فایل های صوتی خود را با چند کلیک ساده ویرایش کنند و همچنین تا بتوانند لایه بندی فایل های صوتی و پردازش آن ها را توسط مختصات گرافیکی در نظر گرفته شده مشاهده کنند . ما در این زمینه نرم افزار Magix Spectralayers Pro را معرفی می کنیم . این نرم افزار یک پلتفرم حرفه ای از ابزار های پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به فایل های صوتی خود افکت و شکل خاصی ببخشید . نرم افزار Magix Spectralayers Pro از 11 ابزار هوشمند ویرایش صدا استفاده میکند . پنج ابزار اصلی قسمت Smart editing tools مربوط به زمان بندی پخش ، فرکانس ، تنظیمات هارمونی ، مختصات صدا ، نمایش نویز در صدا می باشد . لایه لایه بودن صدا به کاربر در تجزیه و تحلیل کردن ویرایش صدا کمک میکند و میتوان با استفاده از همین ابزار فایل های صوتی  را برش و یا به یکدیگر بچسبانید . استخراج فایل های صوتی در سه مرحله قابل انجام می باشد . ویژگی های جدیدی در نسخه Magix Spectralayers Pro نسبت به نسخه های قبلی را میتوان در فرآیند حذف و کاهش Reverb اشاره کرد .

ویژگی های نرم افزار Magix Spectralayers Pro :

ویرایش فایل های صوتی به صورت حرفه ای

– قابلیت گروه بندی لایه ها برای مخلوط کردن

اضافه کردن سطوح مختلف به گروه های مجازی در مخلوط کردن

مدیریت چند پروژه بدون درز

– استخراج صدا در سه گام

– ابزار کاهش و حذف نویز صدا

– طراحی صداهای سه بعدی

– پشتیبانی از فایل های AAC, AIFF, Apple Core Audio Format (.caf), FLAC, MP3, RAW/PCM, Real Media (.rm), Sun (.au, .snd), Video (AVI, MXF, MP1, MP2, MP4, MKV, QuickTime, .vob, .wmv), Ogg Vorbis, Wave, WMA

– پشتیبانی از AAC, AIFF, Apple Core Audio Format (.caf), FLAC, MP3, Wave, RAW/PCM, Ogg Vorbis, WMA

 

به روز رسانی :

1396/05/28 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *