دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار متلب Mathworks Matlab R2017a – R2017b

Matlab یک زبان محاسبه تکنیکی و رسم نمودار های پیشرفته می باشد که دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی می توانند از آن استفاده کنند ، متلب به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌ نویسی نرم افزار می باشد . این لغت از از ترکیب MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) تشکیل شده است که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند . آخرین نسخه ی این نرم افزار به تازگی منتشر کرده است که دارای قابلیت های بسیاری نسبت به نسخه های پیشین داشته است . این نرم افزار شامل به روز رسانی و رفع اشکال به 86 محصولات دیگر نیز می باشد . میلیون ها نفر از مهندسان و دانشمندان در سراسر جهان از نرم افزار متلب برای رسم نمودارهای پیشرفته استفاده می کنند . تجسم یادگیری عمیق برای ویژگی های یک مدل سی ان ان با استفاده از بهینه سازی تصویر ، وجود الگوریتم های یادگیری عمیق برای آموزش شبکه های عصبی کانولوشن (CNNs) برای کارهای رگرسیون با استفاده از GPU های متعدد بر روی کامپیوتر شما ،  امکان انجام مدل‌ سازی فیزیكی ، تحلیل آماری ، طراحی سیستم‌ های مخابراتی ، تحلیل‌ های اقتصادی و … از ویژگی های بسیار خوب این نرم افزار می باشد . برای دانشجویان و محققین رشته های ریاضی و مهندسی نرم افزار متلب یک انتخاب بسیار خوب به حساب می آید . پیش از این نسخه ی R2016a را در اختیار شما قرار داده بودیم که هم اکنون نسخه ی جدید نرم افزار متلب در دسترس می باشد . Mathworks Matlab برای تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و محصولات نیز استفاده می شود . از نرم افزار متلب می توان برای سیستم های امنیتی خودروها ، فضاپیماهای بین سیاره ای ، دستگاه های نظارت بر سلامتی ، شبکه های قدرت هوشمند و شبکه های تلفن همراه LTE استفاده کرد . این نرم افزار توسعه دهنده اصلی محاسبات ریاضی به شمار می آید . این نرم افزار یک محیط برنامه نویسی برای توسعه الگوریتم ، تجزیه و تحلیل داده ها ، تجسم و محاسبات عددی به شمار می رود . Simulink یک محیط گرافیکی برای شبیه سازی و طراحی مدل مبتنی بر چند دامنه سیستم های پویا و … تعبیه شده است . مهندسان و دانشمندان در سراسر جهان با استفاده از این نرم افزار موفق به سرعت بخشیدن به روند کشف ، نو آوری و توسعه در خودرو ، هوا فضا ، الکترونیک ، خدمات مالی ، بیوتکنولوژی دارویی و سایر صنایع می شوند . نرم افزار Matlab و Simulink بصورت ابزاری بنیادین در آموزشگاه ها ،دانشگاه ها و موسسات یادگیری در جهان تدریس می شود . در سال 1984 شرکت MathWorks  تاسیس و شروع به استخدام 3000 نفر در 15 کشور نمود . دفتر مرکزی MathWorks در ماساچوست ، ایالات متحده می باشد . محاسبه های ماتریس ها ، معادلات دیفرانسیل ، رشته های عددی اطلاعات ، ترسیمات و گراف ها از نکات اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند . همچنین می توانید راهنمای استفاده از نرم افزار Matlab را هم از داخل سایت دانلود کنید .

Mathworks Matlab R2017

مشخصات نرم افزار Mathworks Matlab :

نسخه نرم افزار : R2017a – R2017b

پلتفرم : PC

سیستم عامل : ویندوز

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mathworks

 

 

MATLAB (matrix laboratory) is a multi-paradigm numerical computing environment and proprietary programming language developed by MathWorks. MATLAB allows matrix manipulations, plotting of functions and data, implementation of algorithms, creation of user interfaces, and interfacing with programs written in other languages, including C, C++, C#, Java, Fortran and Python. Although MATLAB is intended primarily for numerical computing, an optional toolbox uses the MuPAD symbolic engine, allowing access to symbolic computing abilities. An additional package, Simulink, adds graphical multi-domain simulation and model-based design for dynamic and embedded systems.As of 2018, MATLAB has more than 3 million users worldwide. MATLAB users come from various backgrounds of engineering, science, and economics

 

به روز رسانی :

1396/07/23 نسخه جدید اضافه شد.
  • 4 replies
    1. مهرداد گوینده says:

      با عرض سلام
      تمامی مرلحل طی شد
      اما ایراد میگیرد موقع اجرا و نرم افزار اجرا نمیشود

      پاسخ دادن
    2. ebi says:

      سلام ببخشید لینک پارت دو و پنج به نظرم مشکل داره لطفا رسیدگی کنید!!!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *