دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Meteogram Pro Weather v1.10.23 برای اندروید

Meteogram Pro Weather این نرم افزار که در واقع ویجتی برای آب و هوا می باشد، جزئیات مربوط به شرایط آب و هوا را به صورتی زیبا و دقیق برای کاربر ارائه می کند. این قابلیت را به شما می دهد که تنها در یک نگاه تمام شرایط را ببینید و از شرایط بیرون از خانه به طور جامع و کامل آگاه شوید. این ویجت که بسیار گرافیکی و زیبا می باشد با نام meteogram شناخته می شود. این نرم افزار دارای بیش از 400 تنظیمات مختلف و متنوع می باشد که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود آن را تنظیم کنید. به علاوه اینکه قادر خواهید بود نمودار مربوط به جز و مد دریا و یا ارتفاع امواج دریا را نمایش دهید. حتی می توانید برای موقعیت های مختلف خورشید و ماه در آسمان نمودارهای مربوطه را مشاهده کنید.

سایر مشخصات : از جمله ابزارهای مفید این ویجت آب و هوایی می توان به قابلیت تغییر اندازه ویجت به صورت دستی، قابلیت ذخیره کردن تنظیمات و اطلاعات در گوگل درایو، ویجت به صورت نقاشی و یا نمایش به صورت عریض، پشتیبانی از چرخش صفحه نمایش، نمایش اطلاعات در نوار هشدار و صفحه فقل تلفن، قابلیت انتخاب یک مکان مشخص و یا انتخاب خودکار مکان با توجه به موقعیت و حضور شما، انتخاب محل دریافت داده های مربوط به آب و هوا که سازمان های بسیار متنوعی می باشند و ده ها ویژگی که همگی در یک نرم افزار کم حجم گرد آمده اند. این نرم افزار دقیق و کارا محصولی از شرکت cloud3squared می باشد که توانسته موفقیت های بسیاری در زمینه هواشناسی کسب کند.

دانلود نرم افزار Meteogram Pro Weather

ویژگی های نرم افزار Meteogram Pro Weather :

– قابلیت نمایش دمای هوا

– نماد های آب و هوایی زیبا

– اطلاعات مربوط به بارش و زمان های مربوطه

– زمان های طلوع و غروب خورشید

– موقعیت کره ماه

– اعلام فشار هوا

– نمودارهای جزر و مد و ارتفاع امواج

 – دریافت اطلاعات از noaa.gov، metoffice.gov.uk، darksky.net، wunderground.com، worldweatheronline.com، openwearthermap.org، accuweather.com

 – توجه داشته باشید که اگر ویجت این نرم افزار به درستی نمایش داده نشد آن را روی لانچرهای دیگر مانند Nova Launcher امتحان کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

Meteogram Pro Weather

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *