دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مرورگر Microsoft Edge v105.0.1343.42 – اندروید و iOS

Microsoft Edge

نرم افزاری بسیار پر کاربرد می باشد که برای سیستم عامل های Android و iOS می باشد که امکان مرور پیوسته اطلاعات اینترنتی کاربران ویندوز 10 را در دستگاه های گوشی تلفن همراه شخصی خود میسر می سازد. شما با این برنامه به راحتی می توانید به مرور مطالب اینترنتی در کامپیوتر خود، بدون هیچ وقفه ای در تلفن همراه ادامه دهید. در

مرورگر Microsoft Edge

همگام سازی محتوا و داده ها  به صورت کاملا یکپارچه در قسمت پس زمینه در دسترس می باشد، بنابراین کاربران می توانند به آسانی و به سرعت به تمام فهرست های اطلاعاتی خود  که در کامپیوتر ذخیره کرده و یا در حال مطالعه بوده اند، در گوشی تلفن همراه دسترسی داشته و مدیریت کنند. از مهمترین ویژگی های نرم افزار Microsoft Edge  می توان مرتب سازی و حذف اضافات و موارد تکراری همچون Hub برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد متون و دسترسی و مطالعه آسان اطلاعات را ذکر کرد. سایر مشخصات : همگام سازی داده ها در این نرم افزار باعث می شود تا تمام لیست های علاقه مندی و در حال مرور شما مستقیما به تلفن همراه شما منتقل شده و اطلاعات شخصی شما حفظ شود. نمایش لیست علاقه مندی ها، لیست خواندن، تاریخچه مطالعه در یک مکان، امکان پیدا کردن و مدیریت مطالب را بسیار آسان کرده است. با دسترسی به گزینه QR Code Read به راحتی می توانید فایل های کد شده با QR را دانلود کرده و بخوانید و همچنین با جستجوی صوتی که در قسمت بالای صفحه در دسترس می باشد می توانید تمام کلمات و جملات دلخواه خود را جستجو کرده و به آن ها دسترسی پیدا کنید. برای جلوگیری از ذخیره اطلاعات اینترنتی  موقت گوشی بر روی کامپیوتر گزینه In Private موجود می باشد که با فعال کردن این گزینه هیچ کدام از اطلاعات اضافی بر روی کامپیوتر ذخیره نخواهند شد.

  • ویژگی های نرم افزار Microsoft Edge Preview :
  • – بارگذاری سریع صفحات اینترنت
  • – قابلیت اسکن کدهای QR کمترین زمان
  • – پشتیبانی از قابلیت Continue on PC
  • – قابلیت همگام سازی محتوا و داده ها به صورت یکپارچه
  • – قابلیت تنظیم مجدد محتوا در یک صفحه وب

  • تغیرات نسخه v105.0.1343.42 :
    برای این نسخه تغییری از سوی سازنده اعلام نشده است.
نام: Microsoft Edge Preview
حجم فایل: 106 مگابایت
شرکت سازنده: Microsoft Corporation
ورژن: v105.0.1343.42
آپدیت: 29 شهریور 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید - آی او اس
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.4 به بالا و iOS 10.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/06/29 نسخه v105.0.1343.42 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *