دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Mipko Employee – Terminal Monitor v8.9.5.3190 نسخه ویندوز

Mipko Employee – Terminal Monitor

یک نرم افزار قدرتمند بوده که به شما اجازه میدهد تا فعالیت کاربران را از طریق شبکه نظارت کنید. همانطور که میدانید در خانه، محل کار و… همیشه موقعیتی پیش می آید که مدیران شبکه مجبور میشوند شبکه خود را بررسی و بر عملکرد کاربران نظارت کنند.

نرم افزار Mipko Employee – Terminal Monitor

به شما این امکان را میدهد تا در هر مکانی و در هر زمانی بر شبکه خود نظارت کامل داشته باشید. به راحتی میتوان به کمک Mipko Employee – Terminal Monitor دید که کاربران هر سیستم چه فعالیتی را در حال حاضر انجام میدهند. بهبود فعالیت کارمندان، مانیتورینگ و نظارت از راه دور بر شبکه، اعلام نتیجه به صورت روزانه و هفتگی، ثبت تاریخچه  ورود به وب، ثبت اسکرین شات ها، داشتن پسورد برای ورود، ردیابی پرونده ها و… همگی جزو ویژگی های منحصر به فرد برنامه به شمار میروند. یکی از این ویژگی ها که اعلام گزارش به صورت هفتگی و روزانه میباشد، به شما اجازه میدهد تا بررسی کنید که هر کاربر در چه زمانی و چه فعالیت هایی را انجام داده است. در حقیقت به کمک این برنامه میتوانید به کارمندان خود نظم داده و همگی آنها را در زمان مشخص رصد کنید.

نام: Mipko Employee - Terminal Monitor
حجم فایل: 37 مگابایت
شرکت سازنده: refog
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v8.9.5.3190
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *