دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی الکتریکی و حرارتی موتور ANSYS Motor-CAD v14.1.5

ANSYS Motor-CAD

نرم افزاری قدرتمند برای بررسی و بهبود عملکرد الکترومکانیکی موتورها و ژنراتورها و بهینه سازی خنک کننده های آنها است . نرم افزار ANSYS Motor-CAD جزو نرم افزارهای شاخص و برتر در زمینه بررسی خنک کننده های الکتروموتورها به شمار می رود که از قدیم توسط متخصصان این عرصه استفاده می شد. همچنین می توان گفت که این نرم افزار یک ابزار قدرتمند برای طراحی موتورهای الکتریکی است که با نیازهای کاربران آن هماهنگ می شود. ماژول مکانیکی جدید با قابلیت تجزیه و تحلیل تنش روتورها، راه حل اساسی را مبتنی بر FEA 2D در این نرم افزار برای تحلیل استرس و جابجایی در روتورها در طول عملیات را به کاربران ارائه می دهد. همچنین استفاده از ماژول PMDC EMag جدید برای مدل سازی ماشین های DC از ویژگی های دیگر نرم افزار

 انسیس موتور کد

Motor-CAD به شمار می رود. ماژول IM1PH EMag جدید برای مدل سازی ماشین های القایی تک فاز می تواند تحلیلی دقیق از این موتورهای القایی را در اختیار کاربر قرار دهد. همچنین این نرم افزار قادر است تا به طور خودکار گزارش های سفارشی را در فرمت مایکروسافت ورد، با گزینه های متعدد برای اضافه کردن و جداول و تحلیل مقادیر در اختیار کاربر قرار دهد. از دیگر امکانات نرم افزار ANSYS Motor-CAD می توان به : تأثیر اثرات ضرر را ارزیابی کنید ، توپولوژی های حرکتی بیشتری را کشف کنید ، فرایند طراحی ساده ، دارای ویژگی های منحصر به فرد برش و … اشاره کرد .

FEATURES

  • One of the most used and specialized software in the world
  • With a professional user experience and a lot of capabilities
  • Powerful tools available
  • Added new and used modules such as LAB, Therm, Emag and …
  • Very convenient and low volume
نام: ANSYS Motor-CAD
حجم فایل: 503 مگابایت
شرکت سازنده: ansys
تاریخ انتشار: 2020
ورژن: v14.1.5
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 2021
زبان: انگلسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/11/18 نسخه ANSYS Motor-CAD v14.1.5 اضافه شد.
  • 1 replies
    1. حاجی says:

      راهنمای نصب
      1- با اجرای فایل Setup.exe نرم افزار را نصب کنید. در قسمت License Type آخرین گزینه (نادیده گرفتن لایسنس در این مرحله/”Do not setup/Specify Later”) را انتخاب کنید.
      2- محتویات پوشه Cracked File را در محل نصب نرم افزار (به طور پیش‌فرض C:\ANSYS_Motor-CAD) کپی و در صورت نیاز جایگزین فایل های موجود کنید.
      3- فایل motordes_SSQ.dat نیز همراه فایل های کرک کپی شده است.

      4- وارد مسیر Computer -> Advanced system settings -> Advanced -> Enviroment Variables شوید.
      برای User و هم برای System گزینه New را زده و اطلاعات زیر را وارد کنید:

      Variable name: MOTORDES_LICENSE_FILE
      Variable value: C:\ANSYS_Motor-CAD\motordes_SSQ.dat

      5- نرم افزار را اجرا کنید. در صورت نمایان شدن پنجره پیکربندی لایسنس، از تب FlexLM License server لایسنس های مورد نظر را انتخاب و تغییرات را اعمال و تایید کنید. یا پس از اجرا از طریق منوی License –> Configuration لایسنس های مورد نظر خود را انتخاب نموده و apply کنید.
      6- نرم افزار کاملاً فعال شده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *