دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار MSC Adams 2020 نسخه ویندوز

MSC Adams

با قابلیت‌ های بسیار زیاد مهندسان را در تولید ، تست ، بررسی و بهینه‌ سازی طرح‌ های سیستم‌ های مکانیکی قبل از رسیدن به پیش ساخت فیزیکی یاری می‌ کند . MSC Adams 2017 رای تحلیل دینامیکی سیستم های متحرک ، چگونگی بارها و نیروها در سراسر سیستم های مکانیکی توزیع می باشد و همچنین یک ابزار قدرتمند مهندسی برای دینامیک سیستم‌ های چند جسمی به حساب می آید . Adams مخفف کلمات (Automated Dynamic Analysis of Mechanical Systems) می باشد که به تازگی نسخه ی 2017 آن توسط کمپانی قدرتمند MSC Software برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است .

نرم افزار MSC Adams

در رشته های شبیه سازی بسیار کاربرد دارد . این نرم افزار به شرکت ها برای بهبود کیفیت ، صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه های مرتبط با طراحی و تست از محصولات تولید شده ، موسسات دانشگاهی ، پژوهشگران ، و دانشجویان از فناوری MSC برای گسترش دانش فردی و همچنین گسترش افق شبیه سازی و … بسیار کمک می کند و می تواند بسیاری از مشکلات شما را برطرف کنید . MSC Adams معروف ترین و گسترده ترین برنامه  Multibody دینامیک (MBD) می باشد و بهره وری مهندسی و کاهش هزینه های توسعه محصول با فعال اعتبار سنجی اولیه طراحی در سطح سیستم را بهبود می بخشد . مهندسان می توانند ارزیابی و مدیریت فعل و انفعالات پیچیده بین کارهایی از جمله حرکت ، سازه ، تحریک و کنترل برای بهینه سازی بهتر طراحی محصول برای عملکرد ، ایمنی و راحتی را انجام دهند که همراه با قابلیت های تجزیه و تحلیل گسترده همراه خواهد بود ، آدامز برای مشکلات در مقیاس بزرگ بهینه سازی شده و با استفاده از محیط های محاسبات با کارایی بالا مورد استفاده قرار میگیرد . ویژگی های جدید در این نسخه همچنین کاربران را قادر به ایجاد سیستم دقت بالاتری در مدل های خودرو می کند . نرم افزار MSC Adams با قابلیت‌ های بسیار زیاد خود ، مهندسان را در تولید ، تست ، بررسی و بهینه‌ سازی طرح‌ های سیستم‌ های مکانیکی قبل از رسیدن به پیش ساخت فیزیکی کمک می‌کند . بررسی کنترل ارتعاش سیستم‌ ها و امکان انجام تست‌ ها برای قطعات قابل انعطاف از ویژگی‌ های این نرم‌ افزار می‌ باشد . ماژول های اختیاری ADAMS به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند به ادغام قطعات مکانیک ، پنوماتیک ، هیدرولیک ، الکترونیک ، و سیستم های کنترل فن آوری برای ساخت و تست نمونه های اولیه مجازی بپردازند

نام: MSC Adams
شرکت سازنده: MSC Adams
ورژن: 2020
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/02/23 نسخه 2020 اضافه شد.
  • 10 replies
    1. علی محمدی says:

      سلام من برنامه رو در آدرس D:\Program Files\MSC.Software\Adams نصب کردم اما یک مشکل دارم وقتی نرم افزار رو اجرا میکنم cmd باز میشه و پیام
      ‘D:\program’ is not recognized as an internal or external command r مدام در پنجره نوشته میشه در قسمت path در Environment Variables هم آدرس نصب رو وارد کردم اما مشکل پا برجاست چندین بار هم نصب رو تکرار کردم.

      پاسخ دادن
    2. ارمین says:

      سلام و خسته نباشید.ببخشید سوالی داشتم.واسه من مرحله اخر ازم license server نمیخواد.بعد نصب ادامه پیدا میکنه و وقتی کامل نصب شد اجرا نمیشه نرم افزار.چکار باید بکنم کمک کنید لطفا

      پاسخ دادن
        • بابک says:

          با سلام.بنده دستور نصب و فعالسازی نرم افزار adams 2017 را با هر دستوری که در انواع سایت ها از جمله سایت شما بود برروی ویندوز 10 نسخه 64 بیت حداقل 15بار نصب و uninstall کردم که در بعضی موارد برای بار اول برنامه بالا میومد و سپس پس از یکبار restart نمودن ایراد لایسنسی میگرفت.خواهش میکنم تبدیل به اولین سایتی شوید که مراحل نصب را بصورت صحیح و دقیق برای ویندوز 10 مرحله به مرحله ترجیحا بصورت تصویری توضیح میدهد چون بنده این نرم فزار را برای پایان نامه ام بسیار بسیار لازم دارم.
          با تشکر

          پاسخ دادن
          • Saeed Safaee says:

            سلام دوست عزیز شما روی یک ویندوز 10 دیگه تست کنید ببینید همین مشکلو دارید ؟ اگر باز با همین مشکل مواجه شدید ویندوز 7 و یا 8.1 را نصب نمایید ، آموزش قرار داده شده کامل بوده وراحت می تونید با استفاده از اون نرم افزارو کرک کنید .

            پاسخ دادن
    3. محمد جواد says:

      سلام
      آیا از این نسخه میتوان برای سیستم عامل های لینوکس هم استفاده کرد؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *