دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PDFArea Document Converter 4.0 – win

امروزه استفاده از نرم افزارهایی جهت تبدیل فرمت اسناد مهم بسیار لازم و ضروری به نظر می رسد. نرم افزار PDFArea Document Converter نرم افزاری بسیار کاربردی و آسان جهت مشاهده و تبدیل انواع گوناگون فایل های نوشتاری و اسناد می باشد . با استفاده از نرم افزار PDFArea Document Converter می توانید فایل ها و اسناد گوناگون که در فرمت های مختلف PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, TIFF و … هستند را به یکدیگر تبدیل نمایید . همچنین نرم افزار از فرمت های MOBI, EPUB که فرمت های رایج کتاب های الکترونیکی هستند نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار این اجازه را به شما خواهد داد تا بر روی فایل های PDF و دیگر اسناد خود پسورد قرار دهید تا بتوانید از محتوایشان محافظت نمایید، علاوه بر این می توانید در رابطه با کپی کردن، ویرایش و چاپ اسناد محدودیت ایجاد نمایید . رابط کاربری نرم افزار بسیار دوستانه و کاربر پسند می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است . تنها با دو کلیک می توانید فایل های خود را تغییر فرمت دهید . همچنین می توانید با انتخاب یکی از پوسته های موجود در آپشن های نرم افزار، رابط کاربری خود را شخصی سازی کنید .

PDFAreaDocument.Converter.center

ویزگی های نرم افزار PDFArea Document Converter 4.0:

– پشتیبانی از فرمت های PDF, DOC, DOCX, RTF, TXT, ODT, HTML, JPEG, TIFF, MOBI, EPUB و …

– پردازش سریع روند تبدیل فرمت فایل ها

– رابط کاربری ساده

– تغییر محیط نرم افزار و پوسته

– امکان رمز گذاری بر روی فایل های اسنادی

– ایجاد محدودیت در رابطه با کپی کردن، ویرایش و چاپ اسناد

و …

مشخصات نرم افزار PDFArea Document Converter 4.0:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : مبدل فایل

نوع فایل : EXE

  • 2 replies
    1. نادر پورباقر says:

      در جستجوی نرم افزاری مناسب برای تبدل پی دی اف به وُرد، این نرم افزار را انتخاب کردم و دانلود و نصب کردم. ولی کار نکرد. ظاهرا اصلا برای تبدیل پی دی اف به وُرد نیست

      پاسخ دادن
      • میلاد ندیمی says:

        سلام دوست عزیز.
        این نرم افزار همانطورکه در متن هم اشاره شده توانایی تبدیل فرمت های مختلف رو به یکدیگر داره ولی لزوما نباید بتونه فرمت PDF رو به ورد تبدیل کنه.
        برای این منظور میتونین از نرم افزارای دیگمون استفاده کنین.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *