دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor v3.0.24 برای اندروید و iOS

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس را معرفی کنیم. با استفاده از نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor می توانید عکس های خود را با استفاده از 640 فریم مختلف، افکت های زیبا و فیلترهای متنوع بازسازی کنید. Photo Lab PRO Photo Editor ی نرم افزار بسیار ساده است که به شما امکان استفاده از امکانات جالبی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای پیچیده ای مانند فتوشاپ ندارید. کارها با چند کلیک ساده صورت می گیرد. فریم یا افکت یا …را انتخاب کنید. عکس های مورد نظر را انتخب کنید و تمام! بقیه کارها به عهده ی نرم افزار است. فقط تماشا کنید و لذت ببرید. علاوه بر اینها، این نرم افزار با اینترنت کار می کند و این مزیت را برای شما به همراه دارد که حافظه و رم شما کمتر اشغال شود چرا که ساخت شاهکارهای هنری نیاز به سخت افزار و دستگاه بسیار قدرتمندی دارد. نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor از ساخته های شرکت VicMan LLC است که نرم افزار های مشابهی برای ویرایش عکس عرضه کرده است.

سایر توضیحات: یکی از نکته های جالب برای این نرم افزار این است که الگوریتم داخلی این نرم افزار به صورت اتوماتیک کیفیت عکس شما را بهبود می بخشد و ابزارهای مختلفی نیز برای این کار در این نرم افزار گنجانده شده است. رابط کاربری ساده ی این نرم افزار نیز باعث شده است که کاربران بیشتری به سمت این نرم افزار متمایل شوند. علاوه بر این یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار، امکان استفاده از فریم و افکت حیوانات است که به نوبه ی خود بسیار جذاب است.

نرم افزار photo lab photo editor جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

بیش از 640 افکت و فریم مختلف و جذاب

قابلیت افکت گذاری روی تصویر زمینه

قابلیت استفاده از فریم های صورت و بدن حیوانات

فریم های هنرمندانه و زیبا

رابط کاربری بسیار ساده

قاب های عکس چند تکه

و …

Photo Lab PRO Photo Editor

به روز رسانی :

1396/12/16 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *