دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PicturesToExe Deluxe v9.0.22 DC 24.05.2019 – Win

PicturesToExe Deluxe نرم افزار PicturesToExe Deluxe یک ابزار بسیار کارآمد با کاربری آسان می باشد که برای ایجاد و خلق اسلایدشو از تصاویر و نمایش آنها ارائه شده است. در واقع این نرم افزار یکی از برترین برنامه ها برای ساخت فایل های اجرایی exe می باشد. شرکت سازنده این نرم افزار WNSOFT دارای سابقه بسیار زیادی در زمینه ساخت اینگونه ابزارها می باشد که جدیدترین محصول خود را ارائه نموده است. بنابراین در کمترین زمان و با استفاده از رابط گرافیکی بسیار زیبای PicturesToExe Deluxe اقدام به ساخت آلبوم های عکس با فرمت های اجرایی نمایید. روی تصاویر خود افکت های زیبای متحرک و یا متن های مورد نظر خود را قرار دهید و از تماشای تصاویر خود لذت ببرید.

سایر مشخصات : با استفاده از فرمت ارائه شده توسط این نرم افزار نگران اجرا نشدن اسلایدشوهای خود نباشید زیرا با این روش تمام فایل های شما به یک برنامه اجرایی مستقل تبدیل می شود که برای اجرا نیازی به نرم افزارهای جانبی نخواهید داشت. توجه داشته باشید برای پخش حتی به نرم افزار PicturesToExe Deluxe هم نیاز ندارید! این نرم افزار از تمامی فرمت های تصویری png ,gif ,bmp و jpg پشتیبانی می کند. در محیط بسیار ساده این نرم افزار حتی افراد مبتدی هم بدون هیچ مشکلی می توانند به خلق و ایجاد اسلایدشوهای خود بپردازند. همچنین می توانید از موسیقی متن در پس زمینه تصاویر خود استفاده کنید تا اسلایدشوتان را هرچه بیشتر جذاب تر کنید.

PicturesToExe.Deluxe.center

ویژگی های نرم افزار PicturesToExe Deluxe :

– قابلیت ساخت آلبوم عکس سازگار با DVD

– قابلیت بزرگ نمایی، چرخش و تغییر زاویه تصاویر

– قابلیت ویرایش تصاویر

– قابلیت قرار دادن متن و آهنگ روی تصاویر

– کاربری بسیار ساده حتی برای افراد مبتدی

– دارای افکت های مختلف و متنوع

– سازگار با کلیه کارت های گرافیک

PicturesToExe Deluxe

به روز رسانی :

در تاریخ 1398/03/06نسخه جدید PicturesToExe Deluxe v9.0.22 DC 24.05.2019 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *