دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PostgreSQL Maestro Pro v18.12.0.1 – Win

PostgreSQL Maestro نرم افزار PostgreSQL Maestro ابزاری بسیار کارآمد و قوی برای مدیریت دقیق و ویرایش دیتابیس های PostgreSQL به شمار می رود که در کنار قابلیت مدیریت و ویرایش ساده ، امکان ساخت نمودار از روی داده های ذخیره شده فراهم می کند که در واقع این امکان یکی از مهمترین نیازهای درخواستی در میان کاربران این سری از نرم افزار ها می باشد که اکنون در اختیار همگان می باشد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی و بدون هیچ پیچیدگی خاصی دیتابیس های خود را ساخته و تغییر دهید و حتی به اشتراک بگذارید.

سایر مشخصات : طراحی بسیار ساده و کاربرد آسان این نرم افزار باعث طرفداری بیش از پیش این برنامه شده است چرا که پیش از این برای ایجاد تغییرات بسیار ساده در این نوع دیتابیس ها مانند تغییر نام جدول، افزودن یا کاستن مشخصات فیلد، اضافه کردن یا حذف فیلد و … نیازمند نوشتن script هایی بود که کاملا پیچیده و نیازمند آموزش برای آشنایی با نحوه نوشتن این اسکریپت ها بود و گاه با اشتباهاتی روبرو میشد که شناسایی و رفع این اشکالات کاری غیرممکن و بسیار وقت گیر بنظر می رسید. اکنون با ارائه نرم افزار PostgreSQL Maestro این مشکل حل و امکان ویرایش و مدیریت دیتابیس های PostgreSQL هم به صورت مستقیم هم با عیب یابی کوئری ها توسط این نرم افزار آسان گشته است. این نرم افزار از تمام دیتابیس ها با ورژن 3.7 به بالا به صورت کامل پشتیبانی می کند.

دانلود نرم افزار PostgreSQL Maestro

ویژگی های نرم افزار PostgreSQL Maestro :

– قابلیت عیب یابی و رفع اشکالات کوئری ها

– قابلیت گروه بندی و مرتب سازی فیلد ها

– قابلیت فیلتر کردن  جهت نظارت و تحلیل داده ها

– قابلیت طراحی و ساخت دیتابیس اختصاصی

– ارتباط سرورهای میزبان دیتابیسهای PostgreSQL به صورت ریموت و از طریق تونلهای HTTP و یا SSH

– قابلیت ادغام و چاپ نمودارها

– ویرایشگر قدرتمند BLOB.

PostgreSQL Maestro

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/10/10نسخه جدید PostgreSQL Maestro Pro v18.12.0.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *