دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Applian Replay Video Capture v8.12.1 – Win

Replay Video Capture یک نرم افزار قویی و کاربردی از محصولات شرکت Applian Technologies است که در رده نرم افزار های تصویر برداری از محیط ویندوز قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه تصویر برداری از محیط ویندوز است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های تصویر برداری از محیط ویندوز امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار Replay Video Capture را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های تصویر برداری از محیط ویندوز است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار Replay Video Capture با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه تصویر برداری از محیط ویندوز همراهی خواهد کرد. نرم افزار Replay Video Capture تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای تصویر برداری از محیط ویندوز برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه تصویر برداری از محیط ویندوز و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

Replay Video Capture center - Screenshot-www.download.ir

Replay Video Capture is an application which allows users to record quality videos from different resources.With Replay Video Capture, you’ll get amazing video quality, or compact portable files. You can choose between high-quality, high-speed MPEG-2 files, or smaller Windows Media (WMV) files.Replay Video Capture’s super-fast MPEG-2 codecs don’t bog down your CPU, so you won’t lose video frames or get choppy audio. These are preferred for high-motion video, or for use on slower PC’s.For the audio track, Replay Video Capture captures what you hear from your PC’s speakers by default.

High Performance, High Quality, Small Files
With Replay Video Capture, you’ll get amazing video quality, or compact portable files. You can choose between high-quality, high-speed MPEG-2 files, or smaller Windows Media (WMV) files.

Replay Video Capture’s super-fast MPEG-2 codecs don’t bog down your CPU, so you won’t lose video frames or get choppy audio. These are preferred for high-motion video, or for use on slower PC’s.

Key Features
• Record ANY Web Video
• Turn DVD’s into WMV or MPEG files.
• Capture Webcam Sites
• Make PowerPoint Videos
• Capture Video Chat Sessions
• And More!

ویژگی های نرم افزار Replay Video Capture :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی تصویر برداری از محیط ویندوز

– کاربردی در تصویر برداری از محیط ویندوز

-انجام تصویر برداری از محیط ویندوز با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر نرم افزارها

-سازگار با تمامی سیستم های سخت افزاری

-و ….

مشخصات نرم افزار Replay Video Capture  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Applian Technologies

نوع نرم افزار :  ابزار تصویر برداری از محیط ویندوز

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Replay Video Capture

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/8/11 نسخه جدید Applian Replay Video Capture v8.12.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *