دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار RISA-3D v16.0.4 طراحی سازه‌های تجاری و صنعتی

نرم افزار RISA-3D یکی از پیشرفته ترین و محبوب ترین ابزارها میان مهندسین سازه می باشد . سهولت استفاده از این نرم افزار به مهندسین این امکان را می دهد تا طرح های خود را به صورت حرفه ای طراحی کنند . شرکت risa بر این تاکیید دارد که ما محصول برتر را با استفاده روزانه از متخصصان مهندسی سازه در ذهن طراحی کرده ایم . رابط کاربری بسیار عالی این نرم افزار با کاربر همراه با قابلیت های پیشرفته تجزیه و تحلیل ، استاندارد بودن از همه لحاظ در صنعت از RISA-3D یک ابزار بسیار پیشرفته تشکیل داده است . نرم افزار RISA-3D ابزاری بسیار قدرتمند برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی انواع ساختارها و تمامی مواد ساختاری مشترک از جمله فولاد ، بتن ، چوب ، آلومینیوم و سنگ تراشی است . نرم افزار RISA-3D در میان مهندسین در ایالات متحده آمریکا حرف اول را میزند و بیشتر مهندسین از این ابزار استفاده می کنند ، در سال 2013 یک بررسی نشان داد که RISA-3D یک بار دیگر بیشترین استفاده را از طریق مهندسان در ایالات متحده داشته است . با RISA-3D شما به سرعت می توانید ساختمان ها ، پل ها ، قفسه ها ، مخازن ، ریل های جرثقیل ، استادیوم ها ، دریچه ها ، انواع ساختارهای صنعتی و تجاری و همه چیز بین آنها را طراحی کنید . یکپارچگی کامل RISA-3D در سیستم ساختمان RISA شما را قادر می سازد تمام جنبه های پروژه خود را در محیط یکسان مدیریت کنید.

Untitled

ویژگی های نرم افزار RISA-3D :

– رابط کاربری بسیار خوب برای مدل سازی

– رابط کاربری چندگانه ، ابزار پیشرفته برای طراحی و ویژگی های صفحه گسترده در کسب و کار

– دارای ابزاری قدرتمند برای تجزیه و تحلیل قدرتمند و طراحی

– یکپارچگی بدون درز با دیگر ابزار های این کمپانی  RISAFloor، RISAFoundation و RISAConnection

– ارائه نهایی نتایج بالا ، هر دو قابلیت تجسم گرافیکی و عددی اجازه می دهد تا نتایج کیفیت ارائه را به سرعت و به آسانی دریافت کنید.

واردات فایل های DXF، RISA-2D، STAAD و CIS / 2

صادرات فایل های DXF، SDNF و CIS / 2

 

RISA-3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *