دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Runtime Captain Nemo Pro v6.00 – Win

Runtime Captain Nemo Pro نرم افزار Runtime Captain Nemo Pro یک ابزار مفید برای دسترسی سریع و آسان و بدون دردسر به هر درایو NT، Novell و یا Linux از طریق ویندوز رایانه تان می باشد. ویژگی بارز این نرم افزار امکان دسترسی بدون نیاز به هرگونه تنظیم شبکه ای می باشد که باعث تمایز این نرم افزار با سایرین شده است. کاربری این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که تنها کافی است سیستم خود را به درایوهای Novell ،NT یا Linux متصل کنید. Captain Nemo Pro به شما اجازه Mount  کردن پارتیشن های درایوهای ، Novell و یا Linux را بر روی ویندوز می دهد.

سایر مشخصات : با استفاده از نرم افزار Captain Nemo Pro قادرید تا کلیه اطلاعات موجود در درایوهای نام برده شده را مشاهده کنید، در بین آنها به جستجو بپردازید و همه فایل های NT، Novell و یا Linux را بخوانید و از آنها استفاده کنید. حتی قادرید تا به آسانی فایل ها را کپی کنید و در ویندوز خود قرار دهید. سادگی کاربری این نرم افزار همانند سادگی اینترنت اکسپلورر می باشد بنابراین نگران نحوه استفاده از آن نباشید. این نرم افزار که توسط بسیاری از پرسنل اجرایی سازمان ها، محققان مراجع قضایی و مدیران شبکه ها استفاده می شود توانسته نظر مثبت همه طیف های کاربران را به خود جلب کند. بنابراین شما هم اگر از کاربران درایوهای دیگری هستید و به طور پیوسته به اطلاعات موجود درآنها نیاز پیدا می کنید می توانید با استفاده از این ابزار سرعت انتقال اطلاعات و خواندن آنها را افزایش دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

Captain.Nemo.pro.center

ویژگی های نرم افزار Runtime Captain Nemo Pro :

– قابلیت مشاهده، خواندن و جستجوی همه ی درایوهای Novell ،NTFS ،Linux EXT2FS / EXT3FS یا XFS از طریق ویندوز

– قابلیت مانت تصاویر ساخته شده توسط RAID

– نمایش مشخصات صاحبان و ویژگی‌های هر فایل

– قابلیت اجرا از WinPE boot CD-ROM

Runtime Captain Nemo Pro

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *