دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار SAPIEN PowerShell Studio 2022 v5.8.211 (x64)

SAPIEN PowerShell Studio

یکی از برترین ویرایشگرها و ابزارهای در دسترس برای پاورشل ویندوز است . با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت محدود شده ای همان کارهایی که به صورت گرافیکی از طریق پنجره های ویندوز انجام میدهیم را انجام دهیم . مایکروسافت به این نتیجه رسید که محیط ویندوز شایسته یک ترمینال بسیار قدرتمندتر است که منجر به ارائه پاورشل شد ویندوز شد .

بسیاری از ادمین ها برای انجام کارهای خود نیازمند چنین محیطی هستند . محیطی مشابه سیستم عامل لینوکس . پاورشل بیشتر بر جهت و ویژگی های شی متمرکز است، شما می توانید با زبان سی شارپ  ( # C )، اسکریپتهای پاورشل را بنویسید . پاورشل کارهایی انجام میدهد که CMD یا همان فرماندهی سریع، نمیتواند انجام دهد و یا انجام آنها در cmd بسیار دشوار و پیچیده است . در آخر پاورشل یک زبان و بستر جدید بر مبنای دات نت فریم ورک است که با استفاده از آن ادمینها و کاربران حرفه ای می توانند هر نوع کاری را در ویندوز به صورت خودکار برنامه ریزی کنند.

نمایشگر عملکرد PowerShell Studio به صورت بصری عملکرد اسکریپت شما را با نمایش حافظه و استفاده از CPU در زمان واقعی ردیابی می کند. کنسول، اسکریپت‌ها، ماژول‌های اسکریپت یا فرم‌های رابط کاربری گرافیکی—PowerShell Studio تمام نیازهای برنامه‌نویسی PowerShell ویندوز شما را برآورده می‌کند.

بسته‌کننده اسکریپت گزینه‌های پیشرفته و پلتفرم‌های انتخابی را برای ارائه راه‌حل‌هایی با هدف در محیط‌های خاص ارائه می‌دهد. می توانید بسته ها را بر اساس دامنه، ماشین، کاربر، پلتفرم و آدرس MAC محدود کنید تا از اجرای غیرمجاز اسکریپت جلوگیری کنید. نصب کننده های MSI را برای توزیع اسکریپت ها، فایل های اجرایی و ماژول های خود ایجاد کنید. از اقدامات سفارشی برای رسیدگی به نمونه های خاص مانند باز کردن فایل ها پس از نصب استفاده کنید.

  • ویژگی های نرم افزار SAPIEN PowerShell Studio 2022:

  • – دارای یک ویرایشگر قوی با امکان رنگ آمیزی، برجسته کردن مرجع، نشانه گذاری، قالب بندی و تکمیل کد و …
  • – استفاده از پروژه ها برای مدیریت اسکریپت های چندین فایل، ایجاد GUI های در چند فرم و ماژول های اسکریپت
  • – طراح فرم پیشرفته طراحی سریع GUI را بسیار آسان تر می کند، از بین بردن نیاز نوشتن دستی خط کد
  • – اتصال یکپارچه، کنترل منبع فایل های خود و پشتیبان گیری به منظور از دست دادن کار و پیش نویس ها
  • – برای ایجاد رابط کاربری گرافیکی پیشرفته می توانید از کنترل های پیش ساخته استفاده کنید
نام: SAPIEN PowerShell Studio
حجم فایل: 108 مگابایت
شرکت سازنده: SAPIEN Technologies
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v5.8.211
نسخه: x64
آپدیت: 12 مهر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
فایل راهنما: دارد

به روز رسانی :

1401/07/12 نسخه SAPIEN PowerShell Studio 2022 v5.8.211 (x64) اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *