دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Shutter Pro 4.3 – win

Shutter ابزار برنامه ریزی چند منظوره است که با رابط کاربری کاربر پسند و آسان برای استفاده و پشتیبانی از بسیاری از رویدادها و اقدامات مختلف طراحی شده است. کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند اجرای عملیات مختلف را بر روی سیستم خود به صورت خودکار اعمال و مدیریت نمایند. ویژگی های موجود در این نرم افزار عبارتنداز : شمارش معکوس در زمان، توقف Winamp، استفاده از CPU، استفاده از شبکه، استفاده از دیسک های فشره، تشخیص کاربر غیر فعال، صرفه جویی در باتری کم، پنجره مدیریت، پردازش رویدادها، توقف پینگ، محدودیت حجم فایل و بسیاری ویژگی های دیگر. لینک های دسکتاپ را می توان برای اجرای هر یک از اعمال پشتیبانی شده به طور مستقیم از دسکتاپ فراخواند. رابط وب اجازه اجرا و مدیریت از راه دور  و نمایش اطلاعات سیستم در زمان اجرا کامپیوتر را به کاربر می دهد. این ویژگی همچنین امکان مدیریت زمان، لیست پردازش ها، گرفتن تصویری از یک دسکتاپ، اجرای برنامه، و غیره را به کاربران می دهد. 

Shutter.center

ویزگی های نرم افزار Shutter Pro 4.3:

 مکان کنترل از راه دور

رابط کاربری ساده

امکان بهینه سازی نرم افزار توسط CPU

قابلیت استفاده از دیسک های فشرده

و …

مشخصات نرم افزار Shutter Pro 4.3:

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

نوع نرم افزار : مدیریت دسکتاپ

نوع فایل : EXE

 

Shutter is a multifunctional scheduling utility, which has a user friendly and easy-to-use interface and supports many different Events and Actions. Available events: Countdown, On Time, Winamp Stops, CPU Usage, Network Usage, Hard Disk Usage, User Inactive, Battery Low, Window, Process, Ping Stops, File Size Limit, Lid.

Available actions: Shutdown, Reboot, Log Off, Lock Workstation, Sleep, Hibernate, Turn Off Monitor, Screen Saver, Volume Control, Hang Up Modem, Alarm, Message, Play Sound, Run Program, Open File, Close Window, Kill Process.

Desktop links can be created to execute any of the supported actions directly from desktop. Web Interface allows remote execution of actions and displays run-time information about the computer: Up Time, List of Processes, Screenshot of a Desktop, Program Execution, and more.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *