دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Siemens Solid Edge CAM Pro 2019 v12.0.2

نرم افزار Siemens Solid Edge CAM Pro 2019 یک ابزار پیشرفته و تخصصی دیگر از کمپانی مشهور زیمنس می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . Solid Edge CAM Pro یک سیستم جامع و بسیار انعطاف پذیر است که از آخرین تکنولوژی ماشینکاری برای کارآیی ابزارهای CNC برنامه خود از برنامه ساده NC fh سرعت بالا و ماشینکاری چند محوری استفاده می کند . ابزارهای وابسته برای تغییرات و به روز رسانی طراحی قطعات در نرم افزار Siemens Solid Edge CAM Pro 2019 قرار گرفته شده است . Solid Edge CAM Pro توسط NX طراحی شده و جایگزین NX Cam Express می شود ، اما تمام قابلیت های آن را حفظ می کند و بسیاری دیگر ویژگی های جدید را به این نسخه اضافه کرده است .

توجه : Solid Edge CAM Pro 2019 فقط یک نسخه ساده از زیمنس NX 12.0 است ! بنابراین اگر شما قبلا Siemens NX 12.0.0-12.0.2 را نصب کرده اید ، احتیاجی به نصب این نرم افزار نیست .

image001-e1529330231952

ویژگی های نرم افزار Siemens Solid Edge CAM Pro 2019 :

– دارای یک سیستم جامع برای ماشینکاری ، طراحی در صنعت CNC

ماشینکاری چند محوری

– دارای ابزارهای وابسته برای تغییرات و به روز رسانی طراحی قطعات

– دارای قابلیت های بسیار پیشرفته

– پشتیبانی از سیستم های 64 بیتی

درباره کمپانی Siemens : زیمنس یک نیروگاه جهانی است که در زمینه برق ، اتوماسیون صنعتی و دیجیتالی سازی تمرکز دار د. زیمنس یکی از بزرگترین تولید کنندگان فناوری های صرفه جویی در مصرف منابع و صرفه جویی در منابع انرژی است که پیشگام سیستم های تولید و انتقال انرژی و تشخیص پزشکی است . این شرکت در زمینه های زیربنایی و صنعت ، نقش پیشگام را ایفا می کند .زیمنس در سال 1847 توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تأسیس شد . امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی ، لوازم خانگی ، انواع قطار ، تجهیزات تولید برق ، سیستم‌های خودکارساز ی، اتوماسیون صنعتی ، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌ کند .

Siemens Solid Edge CAM Pro 2019

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *