دانلود فارسی

Singular.Inversions.FaceGen.Artist.logo

دانلود نرم افزار Singular Inversions FaceGen Artist Pro v2.1 – Win

FaceGen Artist نرم افزارsingular Inversions FaceGenartists pro از بهترین و جذاب ترین نرم افزارها در زمینه طراحی چهره های نزدیک به واقعیت می باشد. استفاده از طراحی چهره جزو علاقه مندی های بخش عظیمی از کاربران می باشد. علاوه بر بخش سرگرمی در انجام بسیاری از تحقیقات پلیسی استفاده از نرم افزارهای طراحی چهره بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. نرم افزار FaceGen artists pro با در دسترس قرار دادن بهترین ابزارهای طراحی چهره، امکان طراحی دقیق چهره اشخاص مختلف و اعمال تغییرات دلخواه در تمام جزئیات چهره را در محیطی ساده و جذاب در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در صورت نیاز از گزینه های پیش فرض موجود بر روی نرم افزار نیز می توانید در طراحی خود استفاده نمایید.

سایر مشخصات : طراحی چهره ی دلخواه خود را توسط این نرم افزار از جزیی ترین بخش صورت آغاز کنید. شکل کلی صورت را انتخاب کرده و با مقایسه میان حالت های مختلف موجود نزدیک ترین مدل را انتخاب و رسم نمایید. طراحی را با تکمیل قسمت های دیگر چهره ادامه دهید. چشم ها را به فرم دقیق با رنگ دلخواه انتخاب نمایید. مدل بینی و دهان هر شخص تاثیر بسیار زیادی در تمایز میان چهره های اشخاص دارند، لذا در انتخاب این دو مورد بیشتر دقت نمایید. رنگ صورت میان اشخاص متفاوت می باشد. افراد گندمی برخی سفیدتر و برخی نیز سیاه پوست می باشند. نرم افزار تمام ابزارهای مورد نیاز را به صورت نامحدود و بدون اعمال هیچ گونه محدودیتی در اختیار کاربران قرار می دهد. درپایان می توانید سن شخص را انتخاب نمایید و تاثیر آن را بر روی چهره ی شخص مشاهده نمایید و چهره شخص را دقیق تر بسازید.

Singular.Inversions.FaceGen.Artist.center

ویژگی های نرم افزار singular Inversions FaceGen artists pro : – قابلیت طراحی دقیق و جز به جز چهره اشخاص – دسترسی به ابزارهای تغییر اجزای صورت – قابلیت برسی چهره از ابعاد مختلف – تغییر مدل صورت و چشم ها و لب و بینی و… – استفاده از چهره طراحی شده در بازی ها و تحقیقات پلیسی

FaceGen Artist

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *