دانلود نرم افزار Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini v3.2.0 – Win

نرم افزار Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini یک نرم افزار جامع و کامل از رده نرم افزار های رندرینگ برای هودینی است که توسط گروه نرم افزاری Solid Angle طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات کامل و جامع، تمامی نیازهای شما را در زمینه رندرینگ برای هودینی به خوبی برآورده می سازد. چنانچه تا کنون با نرم افزار های رندرینگ برای هودینی کار کرده باشید، به خوبی می دانید که اکثر نرم افزارهای موجود نمی توانند نیازهای شما را کامل و جامع برطرف سازند، اما نرم افزار Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini به خوبی و به آسانی توانسته است در یک محیط کاربر پسند و با دارا بودن یک الگوی بصری کامل کلیه نیازهای شما را برآورده سازد. به گفته شرکت سازنده، این نرم افزار می تواند به طور کامل تمامی نیازهای شما را در زمینه رندرینگ برای هودینی برآورده سازد و جزو رده محبوب ترین نرم افزار ها است. Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini با دارا بودن محیط گرافیکی مناسب، سازگاری با اکثر سیستم عامل ها و سخت افزارها و نیز وجود راهنما و آموزش های فراوان در قسمت Help شما را از دانلود و تست نرم افزار های دیگر بی نیاز می سازد. اگر شما هم نیازمند داشتن یک نرم افزار قویی در زمینه رندرینگ برای هودینی هستید، می توانید با خیالی آسوده نرم افزار Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

Solid Angle Houdini to Arnold center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini :

– سادگی کار با نرم افزار

-محیط بسیار قویی

-سازگار با تمامی سیستم های تحت ویندوز

-ابزار بسیار قویی رندرینگ برای هودینی

– نرم افزار کاربردی رندرینگ برای هودینی

-انجام رندرینگ برای هودینی با بیشترین سرعت و کمترین زمان

-حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها

-و ….

مشخصات نرم افزار Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده :   Solid Angle

نوع نرم افزار :  ابزار رندرینگ برای هودینی

نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini

Solid Angle Houdini to Arnold for Houdini v3.2.0

Arnold is an advanced Monte Carlo ray tracing renderer built for the demands of feature-length animation and visual effects. Originally co-developed with Sony Pictures Imageworks and now their main renderer, Arnold is used at over 300 studios worldwide including ILM, Framestore, MPC, The Mill and Digic Pictures. Arnold was the primary renderer on dozens of films from Monster House and Cloudy with a Chance of Meatballs to Pacific Rim and Gravity. It is available as a standalone renderer on Linux, Windows and Mac OS X, with plug-ins for Maya, 3ds Max, Houdini, Cinema 4D, Katana and Softimage.


Arnold for Houdini (or HtoA) provides a tight bridge to the Arnold renderer from within the standard Houdini interface, in a way that is familiar to both Houdini users and Arnold users in Maya or Softimage. It also enables smooth lighting workflows between Houdini and other DCC applications, since setups can be exported and shared.

لینک دانلود