دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Solid Explorer File Manager v2.3.4 برای اندروید

نرم افزار Solid Explorer File Manager یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل عرضه شده برای پلتفرم اندروید است که نیاز و توقع شما را از یک نرم افزار مدیریت فایل به طور کامل رفع می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به فایل های صوتی و تصویری و همچنین عکس های خود به صورت یکجا دسترسی داشته باشید. می توانید به اکانت های خود در فضاهای مجازی نظیر DropBox متصل شوید و فایل های خود را از راه دور مدیریت کنید. علاوه بر این ها، این نرم افزار به شما امکان می دهد تا به روت گوشی نیز دسترسی داشته باشید و همچنین از طریق پروتکل های FTP به فایل های خود دسترسی داشته باشید. این نرم افزار از ساخته های NeatBytes است که با دانلود بیش از 5 میلیون و امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل پلی، از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل به حساب می آید.

سایر توضیحات: یکی از ویژگی های این نرم افزار، طراحی آن است. با توجه به اینکه اکثر نرم افزارهای مدیریت فایل در مدل های طراحی سالهای قرون وسطی تا 2009 گیر کرده اند، این نرم افزار جزو معدود نرم افزارهایی است که طراحی خود را استاندارد های طراحی متریال گوگل تطبیق داده است و باعث شده است که ظاهر آن نسبت به رقبا متفاوت باشد. علاوه بر این، این نرم افزار به شما امکان می دهد تا این ظاهر متریال را شخصی سازی کنید.

دانلود Solid Explorer جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

کارهای اساسی نرم افزارهای مدیریت فایل نظیر : copy, paste, cut, create, delete, rename

قابلیت نمایش فایل ها بر اساس دسته بندی های مختلف نظیر عکس، فیلم، اسناد متنی و …

قابلیت نصب و پاک کردن نرم افزارهای مختلف و همچنین مشاهده ی ساختار فایل های نصبی

قابلیت کار با فایل های ZIP, 7ZIP, RAR و TAR

قابلیت اتصال به Dropbox, Box, OneDrive, Google Drive و …

قابلیت دسترسی به فایل ها از طریق FTP و …

قابلیت دسترسی به Root

دارای پلیرهای داخلی برای پخش فایل های صوتی و تصویری و …

طراحی متریال

قابلیت انتخاب تم و رنگ های مختلف برای نرم افزار

و …

Solid Explorer File Manager

به روز رسانی :

1396/11/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *