دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار solidThinking Inspire 2018.2.10337

نرم افزار solidThinking Inspire 2018 مهندسین طراح و معماران را قادر می سازد تا مفاهیم ساختاری کارآمد را سریع و به آسانی ایجاد و بررسی کنند . شبیه سازی ساختاری سنتی به مهندسان اجازه می دهد تا بررسی کنند که آیا طراحی از بارهای مورد نیاز پشتیبانی می کند یا نه . solidThinking Inspire 2018 این روند را با ایجاد یک طرح مواد جدید در فضای بسته با استفاده از بارها به عنوان یک ورودی تقویت می کند . این نرم افزار آسان برای یادگیری و کار با ابزار CAD موجود برای کمک به طراحی بخش های ساختمانی برای اولین بار می باشد ، کاهش هزینه ها در زمان توسعه ، مصرف مواد و وزن محصول با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است .

solidthinling inspire logo

ویژگی های نرم افزار solidThinking Inspire 2018 :

– ابزار جدید اجازه می دهد تا کاربران به راحتی مکانیزه مدل های خود و بررسی حرکت سیستم برای پیش بینی بار برای اجزای متحرک را مدیریت کنند .

– ابزار بهینه سازی توپوگرافی می تواند برای تغییر اشکال ساختار پوسته ها با معرفی الگوهای مهره مهره ای برای عملکرد ساختاری بهتر استفاده شود .

– قابلیت رندر گیری و متحرک سازی Animation

– بهینه سازی اتصالات در هنگام طراحی

استفاده در تجزیه و تحلیل ساختاری (FE) و بهینه سازی

تجزیه و تحلیل و تولید

– بهینه سازی شبکه و صادرات

– کنترل شکل overhang

solidThinking Inspire 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *